ISo pirttipöytä etsinnän alla, apuja kiitos!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja xXx
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
X

xXx

Vieras
Mistä ihmeestä sellaisen ison, siis pitkän, pirttipöydän penkkeineen saa?! Ei mitkään huonekalukaupat taida niitä myydä, ja sellainen tartteis mökille saada, olis siellä superkätevä. Onko kellään tietoa?!? Kiitos!

Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
maskun kalustetalossa on. meinaan tänään kävin siellä ja näin.

kuinka iso pitäis olla?

Varmaan sellainen 6 hengen ainakin, jos se normaalikoko on 4 hengen. Meillekin tänne peräkylille taitaa aueta Masku joskus lähiaikoina, uskaltaisikohan odottaa... Katsoitko hintaa?

Alkuperäinen kirjoittaja xXx:
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
maskun kalustetalossa on. meinaan tänään kävin siellä ja näin.

kuinka iso pitäis olla?

Varmaan sellainen 6 hengen ainakin, jos se normaalikoko on 4 hengen. Meillekin tänne peräkylille taitaa aueta Masku joskus lähiaikoina, uskaltaisikohan odottaa... Katsoitko hintaa?

en kattonu hintaa ko semmonen on justiin lähössä iteltä pois ja ihan toisenlaista himoitsen.

mutta kyllä se nyt vähintään se kuuden hengen versio oli koska se oli isompi ku tämä mikä miulla nytten on.

Meille ostettiin joskus semmonen vankilasta.
Siis silloin kuin olin teini vielä ja asuin vanhempieni kanssa.
Ja onhan se vieläkin olemassa, mutta ei kai myynnissä.
Nykyään en haluaisi omaan kotiini mitään linnakundin veistämää pöytää.

Alkuperäinen kirjoittaja kille:

Ja mitäs hitsin merkitystä sillä on? Onko joku perustelu tälle? Mistäs tiedät mikä narkkari/pedofiili/raiskaaja tai muuten vaan hullu on tehnyt vaikka sun lasten lelut? Todella typerää ajattelua!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras 2:
Vankilan myymälästä voi kysyä. Siellä myydään kaikkea muutakin kivaa. Meille kotiin ostettiin aikoinaan pirtinpöytä ja penkit vankilanmyymälästä.

Täällä on kyllä vankilan myymälä, täytyykin mennä heti huomenna katsomaan! Kiitoksia vaan vinkeistä!

Alkuperäinen kirjoittaja Tunnelma Tuuli:
Alkuperäinen kirjoittaja kille:

Ja mitäs hitsin merkitystä sillä on? Onko joku perustelu tälle? Mistäs tiedät mikä narkkari/pedofiili/raiskaaja tai muuten vaan hullu on tehnyt vaikka sun lasten lelut? Todella typerää ajattelua!

Vankilanmyymälästä saa kivoja puuleluja lapsille! Vinkkinä!

Sillä on se merkitys MINULLE, että arvostan rehellisyyttä ihmisessä ja tästä maasta löytyy hyviä puuseppiä muualtakin kuin LINNASTA.
Ei ole minulla mitään tarvetta ostaa sieltä mitään.

Alkuperäinen kirjoittaja xXx:
Mistä ihmeestä sellaisen ison, siis pitkän, pirttipöydän penkkeineen saa?! Ei mitkään huonekalukaupat taida niitä myydä, ja sellainen tartteis mökille saada, olis siellä superkätevä. Onko kellään tietoa?!? Kiitos!

jos olet kiinnostunut.

Yhteistyössä