Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja minä:Asuntolainaa 275000euroa,miehen tulot n.2300e kuukaudessa nettona ja mun kotihoidontuki n.450e,neljä lasta meillä,hyvin pärjätään.
Alkuperäinen kirjoittaja minä:Asuntolainaa 275000euroa,miehen tulot n.2300e kuukaudessa nettona ja mun kotihoidontuki n.450e,neljä lasta meillä,hyvin pärjätään.
Alkuperäinen kirjoittaja siinäjasiinä:Aika vaikealta yhtälöltä kuulostaa...tietty jos laina-aika on 30 vuotta, niin ei kai kuukauserä ihan mahdoton ole. Mut mua tökkii noissa 30 vuoden lainoissa se korkopotti, tulee lainalle ihan törkeesti hintaa meinaan....
Alkuperäinen kirjoittaja vierastus:Meillä, juuri otettu 220te laina. Lyhennetään 1100e/kk.
Nettotulot meillä yhteensä n. 3400e/kk. Molemmat töissä.
Tullaan toimeen, vaikka liikoja ei tietysti ylimääräiseen jää.
Takaaja on lainalla, ei siis ole omaisuutta muuten.
Laina-aika on pitkä, mutta ei mietitä sitä =) Unelmiemme talossa asutaan ja kasvatetaan kahta lasta.
Alkuperäinen kirjoittaja Panppe:Asuntolainaa 219.000 ja sen päälle autolainaa 30.000.
Mä olen lasten kanssa kotona ja mies vaan tienaa. Hyvin pärjätään!
Ja niin, meillä ei ole takaajia eikä kyllä sen kummemmin omasiuuttakaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Panppe:Asuntolainaa 219.000 ja sen päälle autolainaa 30.000.
Alkuperäinen kirjoittaja Simputti:Vitsi teillä on kyllä rikkaita miehiä kun voitte tuon kokoiseten asuntolainojen kanssa olla lasten kanssa kotona.
Haluaa kanssa rikkaan miehen |O
Meillä asumiskulut on elle tonnin kuussa mutta en valitettavasti voinut kotiäitiyttä jatkaa pidempään kun vuosi ja 5 kk yksinkertaisesti rahat loppu!!!
Alkuperäinen kirjoittaja Uneton:Alkuperäinen kirjoittaja Simputti:Vitsi teillä on kyllä rikkaita miehiä kun voitte tuon kokoiseten asuntolainojen kanssa olla lasten kanssa kotona.
Haluaa kanssa rikkaan miehen |O
Meillä asumiskulut on elle tonnin kuussa mutta en valitettavasti voinut kotiäitiyttä jatkaa pidempään kun vuosi ja 5 kk yksinkertaisesti rahat loppu!!!
No meillä on siis paikkakunnanvaihdos edessä ( ja täällä sais saman kokoisen 50-80000e halvemmalla) ja olisin hetken lasten kanssa kotona.
Kunhan oltas asetuttu ja olisin selvittänyt kaikki asiat, niin sitten hakisin töitä.
Mutta mietin että päräjtäänkö jokunen kuukausi silleen.
Miehen palkka on "hiukan" pienempi kuin mitä tässä ketjussa olevilla on.
Alkuperäinen kirjoittaja Simputti:Alkuperäinen kirjoittaja Panppe:Asuntolainaa 219.000 ja sen päälle autolainaa 30.000.
Olitkos senä joka juuri osti itselleen sen 1690 vihkisormuksen...?!
Ei vissiin ole rahasta pulaa, epäilen