L
lisa6789
Vieras
Eli olen ymmärtänyt, että äitiä ei tarvi pistää isyysasian dna testissä, mutta silti muka äidiltä otetaan myös? En halua, että minua turhan takia pistetään eli voinko kieltäytyä omalta kohdaltani koska siinä tutkitaan vaan isän ja lapsen yhtenäisyyttä? Kokemuksia kellään?