Isyystesti ja verinäyte äidiltä?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lisa6789
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

lisa6789

Vieras
Eli olen ymmärtänyt, että äitiä ei tarvi pistää isyysasian dna testissä, mutta silti muka äidiltä otetaan myös? En halua, että minua turhan takia pistetään eli voinko kieltäytyä omalta kohdaltani koska siinä tutkitaan vaan isän ja lapsen yhtenäisyyttä? Kokemuksia kellään?
 

Yhteistyössä