itkeekö miehesi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ihmettelen vaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Itken kyllä, mutta en ole sitä tainnut koskaan tehdä vaimoni nähden. Miksi niin tekisin? Minusta se on noloa. Kotioloja on turha syyttää, lapsena tuli kyllä porattua. Samoin tunteitani voin näyttää, mutta en itkemällä.

Jos joku nyt välttämättä haluaa miehensä itkevän, niin kokeilkaa munille potkaisua. Toimii.

sini jotkut miehet ei siedä naisten itkua ehkä siksi, kun jotkut naiset käyttävät sitä tahtonsa läpiajamiseen (krokotiilin kyyneleitä)

leena harkimokin tunnusti käyttävänsä sitä kikkaa

mikä ajaa naiset esittämään milloin orgasmia tai vaikka itkua?????

Minä ainakin yllättysin kun miehelläni valui kyyneleet aivan avoimesti silmistä äitini hautajasissa. Ehkä siihen vaikutti se, että tuli hyvin toimeen äitini kanssa ja äitini oli huumorintajuinen ja iloinen ihminen ihan loppuun asti. Muuten olen kyllä vähän nähnyt mieheni itkevän tai edes näyttävän tunteitaan.

Ei itkenyt, toivottavasti parkuu nyt
Hän käytöksellään kielsi myös perheenjäseniltään kaikki tunteenilmaisut, niin positiiviset ja negatiiviset.
Hän tappoi perheessämme kaikki tunneilmaisut.
Otin eron ja lapsetkin vapautuivat. Ikävä mies.

Kyllä itkee. Harvoin, mutta kuitenkin. sais itkee useamminkin, rentoutus vähä. Mutta kovat on paineet työmiehillä nykyään, ei paljoa ehdi märistä. Töitä painettava, elantoa hankittava. saahan sitä itkee, jos siltä tuntuu. kuka vaan. sehän on luonnollista. ja helpottavaa.

Minä 30, mies 36, parisuhteessa 4v.

Kertaakaan en ole nähnyt mieheni itkevän. Ajoittain tämä kiusaa minua, koska olen aikaisemmissa suhteissa tottunut siihen, että mies näyttää (silloin tällöin) tunteitaan myös itkemällä. Uskon, että vahva merkitys on lapsuudenkodin mallilla. Nykyinen mieheni pitää itkemistä jotenkin heikkouden merkkinä, myös minussa. Itselläni itku on herkässä, jos olen surullinen, liikuttunut, todella kiukkuinen tai kiihtynyt. Miehen asenteesta johtuen tuntuu, että joudun riidassa ""aseettomaksi"" siinä vaiheessa kun tippa tulee linssiin.

Anteeksi mieheni osaa kyllä pyytää, mikä on minusta hieno piirre. Tämä yleensä vaatii tunteiden (kiukun) jäähtymisen ja miehen pohdinta-ajan yön yli. Tarvittaessa hän kyllä suoraselkäisesti myöntää olleensa väärässä ja pyytää anteeksi. Ns. tunneihminen mies ei tyypillisesti ole, mutta kyllä nauraa, ilmaisee sanoin negatiivisia ja positiivisia tunteita, mutta perusluonteeltaan on kuitenkin aika ""jäyhä"" hämäläinen ainakin ulkopuolisten seurassa.

Tällä hetkellä odotamme esikoista syntyväksi. Saapa nähdä riittääkö lapsen syntymä herkistämään miestä (;

Te, joiden miehet ei itke teidän nähden. Miettikää, millaisia te olette häntä kohtaan kun mies ei itke teidän nähden.
Ettekö tue häntä, ettekö hyväksy hänen heikkouttaan -miksi?

Kyllä riittää, Annu! Saattaa kyllä olla, että han yrittää peitellä sitä, mutta jos hän on synnytyksessä mukana, pääset sen huomaamaan, jos ehdit seurata!

Onnellista odotusta!

ei itke näin yleisesti, mutta näyttää tunteensa ja antaa paljon hellyytta ja rakkautta. Joskus hän saattaa yöllä kuollutta isäänsä ikävöiden kyyneleet silmissä kömpiä ihan selkään kiinni jolloin hänellä on hyvä olla ja paha mieli menee pois. Mikä sen hienompaa

Itkee kyllä jos on syytä, joskus surusta ja joskus onnesta. Se, onko mies tottunut näyttämään tunteitaan, riippuu varmaan paljon myös naisen suhtautumisesta asiaan. Jos mies on jo kotonaan oppinut, että kaikenlaisten tunteiden ilmaiseminen on ok, osaa hän sen myöhemminkin. Samoin vaimon reaktot voivat sulkea miehen vielä tiukemmin kuoreensa.

Enpä tiedä sitten onko paha ellei itke. Jotkut voivat elää koko elämänsä niin ilman, että siitä tulee sen suurempia patoutumia. Itse en voisi kuvitella eläväni niin tai eläväni miehen kanssa, jolla ei vaikuttaisi olevan tunteita. Varmasti niitä itkemättömälläkin miehellä on, mutta mä olen tottunut siihen, että tunteita näytetään.

Yhteistyössä