A
ap
Vieras
älkää nyt viittikö tehä musta syntipukkia.. kait mulla on oikeus loukkaantua asioista eikä aina myötäillä toista vaikka kuinka harmittais.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja KolmeKertaa:Tämmöistä se yhteiselämä on, toisen reaktioita asioihin ei voi ennustaa edes yli 10v liiton perusteella! Miesten kanssa eläminen on eräänlaista masokismia jo sinänsä.
Alkuperäinen kirjoittaja Isä:Niin ja piti vielä sanomani, että en minäkään suklaata aamupalakseni halua.
Alkuperäinen kirjoittaja Isä:Niin ja piti vielä sanomani, että en minäkään suklaata aamupalakseni halua.
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Älkää nyt tosissaan väittäkö, että äreys vaan kuuluu jonkun ihmisen käytökseen...
![]()
Se on tosi paha tapa ja kannattaa kyllä opetella olemaan ystävällinen toiselle, jos meinaa olla naimisissa kauemmin, kuin vuoden.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Isä:Niin ja piti vielä sanomani, että en minäkään suklaata aamupalakseni halua.
Kuin myös.
No mutta voishan sitä silti olla toiselle kiltti ja ystävällinen riippumatta siitä mitä haluaa aamupalaksi. Voishan sitä silti hymyillä ja sanoa että voi kun olet ollut ihana kun muistit hääpäivän. Ottaa ihan kohteliaisuudesta sen voileivän ja palan suklaata kahvikupin kanssa. Ja sit jos haluaa, niin voihan sitä ottaa ihan vapaasti vielä lisääkin leipää.
Mutta tällaiset pienet muistamiset ja teot on tarkoitettu että ne erottaa juhlaa arjesta, ne on toisen huomion- ja rakkaudenosoitus ja niihin pitäisi suhtautua sellaisena ja ottaa ilolla ja kiitollisuudella vastaan, ja miettiä, miten itse voisin ilahduttaa osaltani puolisoa.
Eihän sitä kukaan yleensäkään lahjaa vastaanottaessaan sano että mitäs paskaa tämä on olevinaan mä en tällaista halua vie pois.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:kysynpä vaan että ettekö te mua haukkuneet koskaan loukkaannu pienestä asiasta vaan aina osaatte järkeillä onko tää nyt tarpeeksi iso asia etä voin loukkaantua. Väsyneenä ja raskaana mieli on välillä mitä on..
Alkuperäinen kirjoittaja äippänä:No justiinsa...
Mä saisin itkee ihan joka päivä, jos mä olettasin, että mis toimin aina justiinsa mun halujen mukaan. Yhdessä ollaan eletty 10½vuotta. Eipä ole mies juuri muistanut merkkipäiviä. Tässä kesällä vietettiin taasen hääpäivää... Eipä tullut mitään valtavaa kukkapuskaa miehen mukana, kun tuli töistä. Mutta enpä aamulla itsekään noussut mitään sydänmuottimakkaroita tekemään.
Noh, olispa vissiin munki pitäny suuttuu ja loukkaantuu sydänjuuriani myöten, kun ei mua lahjonut...
Alkuperäinen kirjoittaja äippänä:No justiinsa...
Mä saisin itkee ihan joka päivä, jos mä olettasin, että mis toimin aina justiinsa mun halujen mukaan. Yhdessä ollaan eletty 10½vuotta. Eipä ole mies juuri muistanut merkkipäiviä. Tässä kesällä vietettiin taasen hääpäivää... Eipä tullut mitään valtavaa kukkapuskaa miehen mukana, kun tuli töistä. Mutta enpä aamulla itsekään noussut mitään sydänmuottimakkaroita tekemään.
Noh, olispa vissiin munki pitäny suuttuu ja loukkaantuu sydänjuuriani myöten, kun ei mua lahjonut...
Alkuperäinen kirjoittaja Isä:Alkuperäinen kirjoittaja ap:kysynpä vaan että ettekö te mua haukkuneet koskaan loukkaannu pienestä asiasta vaan aina osaatte järkeillä onko tää nyt tarpeeksi iso asia etä voin loukkaantua. Väsyneenä ja raskaana mieli on välillä mitä on..
No joo. Minun tarkoitukseni ei ainakaan ole ollut haukkua ap:tä. Ennemminkin avata asiaa laajemmalle näkökulmalle.
Mutta raskaanahan naisella on lupa suuttua olemattomista asioista. Niinkuin esim siitä, että mies ei aamupöpperössä osaa asetella sanojaan oikein. Ihminen se mieskin siinä tilanteessa on.
Miksi muuten laitoit suklaata aamupalaksi, jos miehesi ei aamupalaksi suklaata halua?
Alkuperäinen kirjoittaja Isä:Alkuperäinen kirjoittaja ap:kysynpä vaan että ettekö te mua haukkuneet koskaan loukkaannu pienestä asiasta vaan aina osaatte järkeillä onko tää nyt tarpeeksi iso asia etä voin loukkaantua. Väsyneenä ja raskaana mieli on välillä mitä on..
No joo. Minun tarkoitukseni ei ainakaan ole ollut haukkua ap:tä. Ennemminkin avata asiaa laajemmalle näkökulmalle.
Mutta raskaanahan naisella on lupa suuttua olemattomista asioista. Niinkuin esim siitä, että mies ei aamupöpperössä osaa asetella sanojaan oikein. Ihminen se mieskin siinä tilanteessa on.
Miksi muuten laitoit suklaata aamupalaksi, jos miehesi ei aamupalaksi suklaata halua?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Toivottavasti sun vaimo vaan ei tälläisiä ärsyttäviä arkirutiineista poikkeavia yllätyksiä järjestä sulle. Vaan saat kaivaa ihan samat vurstit itse jääkaapista aamuisin naama rutussa. Ettei mene aamu perseelleen kun joku yrittää tyrkyttää sydänleipiä ja suklaapalan.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:älkää nyt viittikö tehä musta syntipukkia.. kait mulla on oikeus loukkaantua asioista eikä aina myötäillä toista vaikka kuinka harmittais.
Alkuperäinen kirjoittaja Isä:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Toivottavasti sun vaimo vaan ei tälläisiä ärsyttäviä arkirutiineista poikkeavia yllätyksiä järjestä sulle. Vaan saat kaivaa ihan samat vurstit itse jääkaapista aamuisin naama rutussa. Ettei mene aamu perseelleen kun joku yrittää tyrkyttää sydänleipiä ja suklaapalan.
Huokaus. Ja sitten ihmetellään miksi mies ei puhu.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Isä:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Toivottavasti sun vaimo vaan ei tälläisiä ärsyttäviä arkirutiineista poikkeavia yllätyksiä järjestä sulle. Vaan saat kaivaa ihan samat vurstit itse jääkaapista aamuisin naama rutussa. Ettei mene aamu perseelleen kun joku yrittää tyrkyttää sydänleipiä ja suklaapalan.
Huokaus. Ja sitten ihmetellään miksi mies ei puhu.
Ja sitten ihmetellään ettei se nainen keikukaan illalla seksihörhelöissä.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ja sitten ihmetellään ettei se nainen keikukaan illalla seksihörhelöissä.
Alkuperäinen kirjoittaja 4-kerroksen väkeä:en lukenut kok ketjua, mutta sen verran pitää puuttua, ettei mullekaan SUKLAALEVY maistuis heti aamutuimaan... vaikka olis kuinka HÄÄPÄIVÄ :xmas: