Itkettää (turhis)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Näkymätön vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Näkymätön vieras

Vieras
Tunnen itseni niin turhaksi.Tuntuu että nekin vähät ystävät (?) joita on ollut, ovat unohtaneet olemassa oloni.
Ja ennen kuin kukaan sanoo mitään, niin olen yrittänyt soittaa, laittaa viestiä... käymään en juurikaan pääse. Joko omassa perheessä on joku harrastusjuttu tai tiedän ystävilläni olevan omia harrastuksia. Ja silloin en halua heidän luokseen mennä, että saavat käydä omissa jutuissaan. Nuo meidän perheen harrastukset eivät ole mun vaan perheen nuorten ja auto on silloin käytössä heillä. Julkisista kulkuvälineistä ei ole apua, ja välimatkat on sellaiset että ei juuri voi kävellen mennä.
En näe nykyään muita kuin perheen jäseniä ja 2 kertaa viikossa kaupassa myyjät/kassan kun käyn ruokaostoksilla.

En kaipaa neuvoja siihen mitä mun pitäis tehdä. On vain niin raskas, painostava olo ja oli pakko saada purkaa edes jonnekin tätä mieltäni. Tuntuu etten jaksa tehdä enää mitään täällä kotonakaan, en osaa. Kaikki tuntuu menevän pieleen.

Mulla on ihan sama tianne vakka asun helsingissä. Muutettiin tänne just, poika syntyi toukokuussa. Oon istunut puol vuotta himassa kun kaikki kaverit on unohtaneet mut. Puhutaan kyllä puhelimessa, mutta nään jonkun kaverin ehkä kerran kahdessa kuukaudessa. En tunne täältä ketään niin on kauhean vaikea lähteä minnekään. Tietty käyn vauvan ja koirien kanssa ulkona ja esim. koirapuistossa, mutta muuten istun vaan kotona. :( Miehen kavereita kyllä käy, mutta mä en oikein jaksa/pysty niiden touhuihin osallistumaan.

Yhteistyössä