itkettää

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tyhmä nainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tyhmä nainen

Vieras
Ilmoitin just miehelleni jääväni pakosta kotiäidiksi kun en pärjää opinnoissa ja töitä ei ole katsokaa tuolta mitäs nyt ja tyhmä nainen:nyt mietin miten jaksan loppuelämäni kotiäitinä kun jo 18v kotona pieniä koulu ja työpätkiä lukuunottamatta.

Nyt sää ruikutat :)
Mee johonkin kurssille,hanki mukava harrastus,tapaa ystäviä,käy puhumassa vaikka jollekkin ammattiauttajalle?Ihan mukavaa tää eläminen ja oleminen kuitenkin loppujen lopuksi on :)

Alkuperäinen kirjoittaja tyhmä nainen:
Ilmoitin just miehelleni jääväni pakosta kotiäidiksi kun en pärjää opinnoissa ja töitä ei ole katsokaa tuolta mitäs nyt ja tyhmä nainen:nyt mietin miten jaksan loppuelämäni kotiäitinä kun jo 18v kotona pieniä koulu ja työpätkiä lukuunottamatta.

Nyt ryhdistäydy. Mitä muuta voisit opiskella jos tuo nykynen ei suju? Elä jää sinne kotiin ruikuttaan.

No ei kai siinä voi kuin itkeä sitten! Kannattaisi varmaan keskustella ihan lääkärin kanssa tilanteestasi eikä itkeä täällä. varmasti on opintoja joissa pärjäät.

No ei tosiaan ole miehen elätettävänä koko elämä ei siihen harrastukset auta.

Niin minäkin olen ollut kotona jo vuosikausia lasten kanssa ei mun itsetunto siitä oo kärsinyt.Patistaako sun mies sua töihin?Ala tupperi konsulentiksi tai myymään party litee tai jotain?Mutta ryhdistäytyä sun tosiaan pitää ja ottaa apua vastaan.

Tää tuntuu nyt pahasti itsetuntoruikutukselta. Ryhdistäydy, hyvä nainen. Oot tähän ikään asti selvinnyt, joten ota itseäsi niskasta kiinni, nosta pääsi pystyyn ja myönnä, ettet oikeasti olekaan ihan hirveän tyhmä. Jos haukut itseäsi koko ajan, et näe enää mitään muuta. Itsevarmuutta vaan, sillä pääsee pitkälle.

No kuule olen aika montaa yrittänyt opiskella että kyllä mun opiskelut on tässä.

Et ole vaan löytänyt omaa alaasi. Mieti mitä OIKEASTI haluat tehdä. Ja tee sitä. Kaikilla on taipumusta johonkin.

No ei ole löytynyt tekemistä vaikka ammatinvalintapsykologeilla käynyt useasti.Töitä hakenut mihinkään en pääse.Ukko säälistä antaa olla kotona no kai se haluaa etta vielä 1 lapsen teen vaikken sitä haluakkan itse.

No ei ole löytynyt tekemistä vaikka ammatinvalintapsykologeilla käynyt useasti.Töitä hakenut mihinkään en pääse.Ukko säälistä antaa olla kotona no kai se haluaa etta vielä 1 lapsen teen vaikken sitä haluakkan itse.

Puuttuuko sulta itsetunto ihan kokonaan? Eikö sua oikeesti kiinnosta mikään ala? Ei siihen aina psykologia tarvita, kun mietit, että mitkä asiat sua kiinnostaa. Sitten jos keksit jonkun alan, ja toteat, että siihen tarvitaankin korkeakoulutus, niin mieti samalta alalta joitain muita ammatteja, joihin ei tarvitakaan.

Onko sulla nyt vaan masentava kausi vai ajatteletko aina noin huonosti itsestäsi? Oot parempi kuin luulet, usko pois.

Ei se lääkäri voi auttaa fyysisten sairauksien vuoksi en voi fyysiseen työhön opiskella ja kauppiksessa ja lukiossa en pärjää.

Onhan niitä muitakin aloja, ja lääkäri voi lähettää sinut psykologille tarkempia tutkimuksia varten. On myös olemassa kelan järjestämää työkykyarviointia.

No olen yrittänyt lukea niihin ammatteihin mikä mua kiinnostaa olen myös hakenut opiskelemaan aloille jotka kiinnostaisivat mutta en ole päässyt.Kyllä se alkaa tympiä kun mikään ei onnistu ja 18v kotona.

Yhteistyössä