itkuhälytin

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja cassasta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
C

cassasta

Vieras
kuulin jostain että jossain Cassa- myymälässä oli ollut itkuhälyttimiä jotka maksoi 15 e ja oli 3v takuu? Kellään kokemuksia tästä hälyttimestä? Ja oisko jollain tietoa onko saatavilla Vantaan Martinkeskuksen Cassassa?

myös muita kokemuksia eri hälytinmerkeistä otan mielelläni vastaan...
 

Yhteistyössä