Itse epäilen imusolmukesyöpää mutta lääkäri ei anna lähetettä Neulanäytteeseen. Unohdanko koko jutun vain.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja neitinati
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";23992484]Mulla on kurkussa normaalitikin sellaisia muutaman millin kokoisia punaisia näppylöitä... samoin kielessä makunystyröitä. Ootko varma, ettei ne ole aina olleet siellä?[/QUOTE]

Lääkäri sanoi että ne eivät ole normaaleita. että nämä on tutkittava

Rauhoituhan nyt. Sä olet saanut lähetteen erikoislääkärille. Sieltä ne ohjelmoi jatkotutkimukset. Aika harva tk-lääkäri yleensäkään lähettää suoraan neulanäytteisiin, yleensä menee erikoislääkärin kautta. Ja jos sun verikokeet on olleet kunnossa niin ei nyt ihan hysteerisesti tarvi mitään akuuttia syöpää pelätä. Ymmärrän kyllä että huolettaa, mutta käsittääkseni asiaa kyllä hoidetaan ja paljon testejäkin on jo tehty. :hug:

Mun miehellä näkyy niskassa imusolmukkeet ihan päällepäin. On näkyneet vuosia eikä ole syöpää. Vaikka paikkana on sellainen ettei "pitäisi" näkyä. Pojalla sama juttu. Mähän raahasin pojan ihan järjiltäni pelosta lääkäriin sillon kun sille nous kuume ja ne imusolmukkeet tuli näkyviin. Ei silläkään syöpää, ja imusolmukkeet jäi näkyviin. Molemmat on rakenteeltaan hoikkia. Uskon että sullakin näkyy paremmin kun olet hoikka. Mutta hyvähän se on aina tutkia. Tsemppiä!

Yhteistyössä