Itsekästä toimintaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "jj-"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

"jj-"

Vieras
Mitä tehdä kun mies on niin välinpitämätön kaikkiin asioihin kun olla voi? Esimerkkinä jos vauva on menossa koskemaan tai ottamaan jotain tavaraa mihin ei saa koskea, odottaa että minä menen hakemaan kun itse ei vaivaudu hakemaan sitä pois. Juuri kun yömaidon olen saanut vauvalla lopetettua, nyt toisen kerran jälkeen, mies menee antamaan maitoa, jotta saa ITSE nukkua. Aina pitää päästä helpolla joka asiassa.. Se ei vaan osaa millään lailla ajatella muita, ja itestä tuntuu niin pahala, etten tiedä mitä enää teen. näitä esimerkkejä löytyis kymmeniä, mutta toi maitoasia kyllä on sellanen mitä en vaan voi käsittää.

KEskustelu ei auta mitään, sillon puhun vaan ite, mies saattaa lupailla kyllä jotain, mutta ne lupaukset se pettää heti, jos niiden eteen pitää jotain tehdä..

[QUOTE="jj-";28759419]KEskustelu ei auta mitään, sillon puhun vaan ite, mies saattaa lupailla kyllä jotain, mutta ne lupaukset se pettää heti, jos niiden eteen pitää jotain tehdä..[/QUOTE]

No mies selkä seinää vasten tai vaihtoon.
Lapsi on yhteinen ja vastuu myös.
Jos nyt jo perusasioissa vanhemmat (isä) luistaa (kuten esim. toi maitohomma), eli vanhemmilla on noinkin isoja kasvatuksellisia ristiriitoja, niin takuulla olette muutaman vuoden päässä lirissä.
Ukon on pakko ryhdistäytyä.

No mies selkä seinää vasten tai vaihtoon.
Lapsi on yhteinen ja vastuu myös.
Jos nyt jo perusasioissa vanhemmat (isä) luistaa (kuten esim. toi maitohomma), eli vanhemmilla on noinkin isoja kasvatuksellisia ristiriitoja, niin takuulla olette muutaman vuoden päässä lirissä.
Ukon on pakko ryhdistäytyä.
Tyypillistä palstauhoa:

"mies selkä seinää vasten tai vaihtoon"

"ukon on pakko ryhdistäytyä"

Nämä aloittajan kertomuksen kaltaiset tarinat tällä palstalla ovat aina väritettyjä siten että mies saadaan näyttämään kusipäältä ja paskiaiselta ja aina, AINA täällä asetutaan naisen puolelle ja kannustetaan pakottamaan mies tekemään juuri niinkuin nainen haluaa tai sitten heittämään "ukko" pihalle. Ja näissä kommenteissahan se mies muuttuu aina "ukoksi" silloin kun voimaistunut uusfemakko on ärsyyntynyt jostain mitä mies on tehnyt väärin tai jättänyt tekemättä.

Siinä totuudessa on kuitenkin aina mukana toinen puoli myös.

[QUOTE="hohhoijaa";28759526]Tyypillistä palstauhoa:

"mies selkä seinää vasten tai vaihtoon"

"ukon on pakko ryhdistäytyä"

Nämä aloittajan kertomuksen kaltaiset tarinat tällä palstalla ovat aina väritettyjä siten että mies saadaan näyttämään kusipäältä ja paskiaiselta ja aina, AINA täällä asetutaan naisen puolelle ja kannustetaan pakottamaan mies tekemään juuri niinkuin nainen haluaa tai sitten heittämään "ukko" pihalle. Ja näissä kommenteissahan se mies muuttuu aina "ukoksi" silloin kun voimaistunut uusfemakko on ärsyyntynyt jostain mitä mies on tehnyt väärin tai jättänyt tekemättä.

Siinä totuudessa on kuitenkin aina mukana toinen puoli myös.[/QUOTE]
Näin puhuu selkärangaton mies :)

Yhteistyössä