on totta että näkökantoja on monia. Haluan vain niin kovasti toista lasta että mietin asiaa joka päivä. Yhtäkään aamua en herää niin etten ajattelisi lapsen hankintaa. Itken kun näen toisia vauvoja, en voi käydä kaverini luona koska hän sai juuri vauvan. En kestä sitä, haavoittaa tällä hetkellä liikaa vaikka olenkin onnellinen hänen puolestaan. Tiedän kuitenkin etten voi pakottaa miestäni hankkimaan toista lasta joten tämä syö minut sisältä. Kysyin vähän aikaa sitten mieheltäni että onko todellakin niin ettemme enää hanki lapsia niin hän totesi ettei tosiaan voi vastata siihen mitään. Sanoin että tukahdun siihen tunteeseen jos tiedän että ei ole mitään mahdollisuutta saada toista lasta. Hän kuulemma ymmärtää tunnettani mutta minun pitäisi vaan kuulemma päästä asian yli, ajan kanssa. Toisaalta tuntuu että mieheni ei halua toista lasta koska se vie hänen aikaansa liikaa. Hän rakastaa kovasti pientä tytärtämme, uskon niin, mutta hänellä on aina ajatukset omissa puuhissaan. Hän haluaa koohottaa ympäriinsä eikä kestä mitään ylimääräistä "ohjelmaa". Mieheni on kylläkin hyvä mies ja minulle rakas mutta en vain tiedä riittääkö se viemään meitä eteenpäin. Olen jotenkin vain niin äärimmäisen katkera tästä sillä minä hoidan pääsääntöisesti yksin lasta kun mieheni on töissä, harrastuksissaan ja muissa puuhissaan. Se ei haittaa minua mutta en ymmärrä hänen kieltäytymistään toisesta lapsesta koska hän on saanut mennä kokoajan jos vain haluaa. En ole rajoittanut hänen menemisiään millään lailla. Miksi siis emme voisi hankkia toista lasta koska se ei muuttaisi hänen liikkumistaan millään lailla eli mietin itsekin missä on perimmäinen syy tähän teemaan "ei lisää lapsia"???!!!