Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:vai niin...mä olen toista mieltä...ilman, itseopiskelua vartaloonsa ei voi tietää mistä pitää ja mistä ei....
niinpä. Sit ihmetellään, ku sängysä on kuivaa ku aina ennen on pitänyt näivettää itteensä ja ajatella asiaa syntinä.
Alkuperäinen kirjoittaja Lillu:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:vai niin...mä olen toista mieltä...ilman, itseopiskelua vartaloonsa ei voi tietää mistä pitää ja mistä ei....
niinpä. Sit ihmetellään, ku sängysä on kuivaa ku aina ennen on pitänyt näivettää itteensä ja ajatella asiaa syntinä.
No mutta, ei kai sitä näivettyneenä elämäänsä tarvi jatkaa? Eikös sitä punkkajumppaa opi ihan tekemällä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja Lillu:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:vai niin...mä olen toista mieltä...ilman, itseopiskelua vartaloonsa ei voi tietää mistä pitää ja mistä ei....
No mutta, ei kai sitä näivettyneenä elämäänsä tarvi jatkaa? Eikös sitä punkkajumppaa opi ihan tekemällä![]()
Turvallisempaa se on itte sormeilla ku hyppiä johonkin punkkaan, jos ei ole löytänyt itselleen sitä oikeantuntuista kumppania, jos multa kysytään.
Alkuperäinen kirjoittaja Turbojurpo:Itsetyydytyksen kieltäminen on oiva keino synnyttää syyllisyydentunnetta, johon puolestaan auttaa sitoutuminen uskontoon entistäkin tiukemmin. Virtsaaminen ja ulostaminenkin kiellettäisiin synteinä, jos se vain menisi läpi. No, jokainen on vapaa tekemään elämästään mieleisensä helvetin.
Ystäväni oli täysi-ikäisyyden portilla kieppuvana nuorena miehenä helluntailaisissa ja seksi oli hänellekin kova paikka. Vanhempien hellarimiesten kommentit joko syvensivät tai helpottivat ahdinkoa. Pahemmaksi sen tekivät silmäniskut ja "Sitten kun pääset naimisiin, niin voi pojat sentään..."-jutut. Sen sijaan helpottavia olivat ymmärtäväiset "Ei se Jeesus suutu, vaikka joskus vähän tumputtelisitkin"-vakuuttelut.
Alkuperäinen kirjoittaja Lillu:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja Lillu:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:vai niin...mä olen toista mieltä...ilman, itseopiskelua vartaloonsa ei voi tietää mistä pitää ja mistä ei....
Turvallisempaa se on itte sormeilla ku hyppiä johonkin punkkaan, jos ei ole löytänyt itselleen sitä oikeantuntuista kumppania, jos multa kysytään.
Ei kai tarviikaan harrastaa miään yhen illan juttuja. Voihan seksin eri osa-alueita oppia/opetella ihan vakisuhteessakin? Tuskinpa kaikki yhteen muuttavat pariskunnat ovat seksin moniosaajia![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:Herättää taas saman kysymyksen....Onko itsetyydytys syntiä Jumalan silmissä vai katollisen kirkon....
Alkuperäinen kirjoittaja Havisee:"Mitä itsesaastus on?
Tällä nimellä tarkoitetaan tavallisesti hekumallisten tunteitten herättämistä siittimissä luonnottoman koneellisen kiihotuksen kautta. "
...
Alkuperäinen kirjoittaja Lillu:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja Lillu:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:vai niin...mä olen toista mieltä...ilman, itseopiskelua vartaloonsa ei voi tietää mistä pitää ja mistä ei....
Ei kai tarviikaan harrastaa miään yhen illan juttuja. Voihan seksin eri osa-alueita oppia/opetella ihan vakisuhteessakin? Tuskinpa kaikki yhteen muuttavat pariskunnat ovat seksin moniosaajia![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja Lillu:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja Lillu:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:vai niin...mä olen toista mieltä...ilman, itseopiskelua vartaloonsa ei voi tietää mistä pitää ja mistä ei....
No ei ehkä moniosaajia, mutta kyllä naisen on syytä tietää esimerkiksi missä klitoris sijaitsee.
Alkuperäinen kirjoittaja Lillu:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja Lillu:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja Lillu:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:vai niin...mä olen toista mieltä...ilman, itseopiskelua vartaloonsa ei voi tietää mistä pitää ja mistä ei....
No ei ehkä moniosaajia, mutta kyllä naisen on syytä tietää esimerkiksi missä klitoris sijaitsee.
Piru vieEikä nytkään olla kuin puoliksi samaa mieltä! Tällä tarkoitan sitä, että myös miehen on EHDOTTOMASTI tiedettävä sama asia! :attn:
Alkuperäinen kirjoittaja CrystalBlue:Olen tehnyt syntiä. Voisinko mitenkään saada sitä anteeksi? :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja CrystalBlue:Olen tehnyt syntiä. Voisinko mitenkään saada sitä anteeksi? :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja Turbojurpo:City-lehden nettisivuilla on oma rippituolinsa syntiensä anteeksi saamista varten. Jos synti on tarpeeksi mehevä, se julkaistaan. Minun syntini julkaistiin kerran. Kerroin, että minulla on suhde naimisissa olevan naisen kanssa.
Alkuperäinen kirjoittaja e:Alkuperäinen kirjoittaja Turbojurpo:City-lehden nettisivuilla on oma rippituolinsa syntiensä anteeksi saamista varten. Jos synti on tarpeeksi mehevä, se julkaistaan. Minun syntini julkaistiin kerran. Kerroin, että minulla on suhde naimisissa olevan naisen kanssa.
En lähde kommentoimaan mitään muuta, kuin tätä lausetta.Alkuperäinen kirjoittaja lukekaa ja ottakkaa opiksi:Itsetyydytyksessä ihminen hakee itselleen seksuaalista hyvän olon tunnetta, jota hän ei pysty toteuttamaan pelkkänä koneellisena toimituksena, vaan hän pakosti ajattelee ja luo mieleensä joko kuvan vastakkaisesta sukupuolesta tai sitten hän kuvittelee olevansa jonkun kanssa seksiaktissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:En lähde kommentoimaan mitään muuta, kuin tätä lausetta.Alkuperäinen kirjoittaja lukekaa ja ottakkaa opiksi:Itsetyydytyksessä ihminen hakee itselleen seksuaalista hyvän olon tunnetta, jota hän ei pysty toteuttamaan pelkkänä koneellisena toimituksena, vaan hän pakosti ajattelee ja luo mieleensä joko kuvan vastakkaisesta sukupuolesta tai sitten hän kuvittelee olevansa jonkun kanssa seksiaktissa.
Mikä ihmeen yleistäjä sinä olet? Puhu vain omasta puolestasi. Mun ei ainakaan tarvitse ajatella ketään eikä mitään. Ja jos tarvitsisikin, niin oman miehen ajattelu (=haaveilu hänestä) riittää.