Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Kuunvalossa:Jahka saa tiskattua niin kysyn ihan suoraan ilman että ehtii varautua. Saa nähdä mikä on selitys.. Nyt mun täytyy tsempata vaan että älä usko älä usko mitä vaan....
Alkuperäinen kirjoittaja Kuunvalossa:Menin miehen luo puhelimen kanssa ja tämä meni ihan paniikkiin, alkoi huutamaan ja kertoi 3 eri versiota josta lopullinen nyt se että ovat hyviä kavereita olleet joskus ja tämä ottanut yhteyttä mieheeni onnitellakseen vauvan syntymästä.. Yritin rauhassa keskustella miehen kanssa ja tämä skitsahti, läppäisi mua poskelle ja töni, heitti ulos ja kotiin päästyäni sanoi että ottaa eron ja haukkui pataluhaksi kun en usko mitä sanoo.. Siitä parin tunnin päästä tuli takaisin anteeksi pyydelleen ja nyt tekstiviestittelemme kun hän on töissä. Sanoo että olen epäluuloinen ja sekopää kun epäilen.. Mutta hän kertoi niin monta versiota ja suuttui kun kysyin, tässä on pakko olla jotain mätää!!! Jos kyseessä olisi pelkkä kaveri, miksi hän olisi valehdellut ettei tunne ja sitten keksinyt 3 eri selitystä... En kestä! Toi vauvakin vaistoaa musta ettei kaikki ole kunnossa ja on raukka ihan itkuinen :'(
Alkuperäinen kirjoittaja Jestas:Vielä oikein läppäsi sinua! Jumaliste miten kusipää mies sinulla on. Nyt teet rikosilmoituksen ja lähdet sieltä pois!
Alkuperäinen kirjoittaja Heili Karjalasta:Mitäköhän mieltä muuten olisivat esim. sossussa, kun kertoisi siellä moisesta uhkailusta jo ennakkoon.. Eli siis jos olette eroamassa, menet sinne miehen tietämättä ja kerrot tilanteesi. Kerrot, miten mies on uhitellut lasten kautta sinua... Voisi olla, että miehesi jäisi heikoille hangille...
Alkuperäinen kirjoittaja Heili Karjalasta:Mitäköhän mieltä muuten olisivat esim. sossussa, kun kertoisi siellä moisesta uhkailusta jo ennakkoon.. Eli siis jos olette eroamassa, menet sinne miehen tietämättä ja kerrot tilanteesi. Kerrot, miten mies on uhitellut lasten kautta sinua... Voisi olla, että miehesi jäisi heikoille hangille...
Alkuperäinen kirjoittaja Liro:Mun yhdelle tutulle sanoivat että lapsi viedään äidiltään yleensä vain äärimmäisssä tapauksissa, esim. jos on alkoholi- tai huumeongelmaa. Samainen tuttu sairasti myös vaikeaa masennusta ja siltikään häneltä ei lapsia otettu pois!
Toi sun tilanne on todella vaikea ja ilmeisesti sun mies osaa kiristää sua juuri oikeilla asioilla. :/
Kovasti jaksamisia sinulle! :hug:
Alkuperäinen kirjoittaja Kuunvalossa:Kiitos teille kaikille, olette oikeasti niin ihania :hug: