Ja mitäs tää nyt on..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kuunvalossa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kuulostaa tutulta tuo tapauksesi. Erosin miehestäni aikanaan kun epäilin pettävän. Ikinä ei suhteemme aikana sitä myöntänyt. Kävi käsiksi jos kyselin. Suuttui niin, että löi ja heitti monesti pihalle. Kun olimme eronneet hän vihdosta viimein myönsi kaiken. Oli pettänyt ja tiesi, että jos tunnustaa niin otan eron. No otin sen eron joka tapauksessa.
Tämä nyt ei sinua tietysti yhtään lohduta... Anteeksi. Luulenpa vaan minäkin, että kyllä se miehesi on pettänyt. Ja tuo lyöminen... se ei lopu koskaan... ;(

En keksi mitä sanoa. Tuntuu pahalta puolestasi. Vomia sinulle hirmuisesti. Olemme täällä kaikki tukenasi. Halaus!

Alkuperäinen kirjoittaja Kuunvalossa:
Koitin soittaa siihen numeroon että suunnilleen kuulisi minkä ikäinen nainen on kyseessä mutta painaa varatuksi. Ilman numeroa yritin...

Onko sulla vielä tuo numero tallessa?Soittaisin kyllä uudestaan.
Jos ei sen takia vastannut kun ei näkynyt numeroa.Ajatteli lehtikauppiaaksi tms.

Saanko kysyä että minkälainen miehesi on ollut? Siis onko vaan kotona vai onko paljon menoa esim. iltaisin ja viikonloppuisin?
Entä leikkiikö lasten kanssa (onko teillä muita kuin vauva?)
Kiva jos jaksat vastata. Voimia kovasti sinulle tulevaisuudessa!!!!

Ei ole miehelläsi puhtaat jauhot pussissa.. Itse seurustelin pitkään nuoruudessani yhden sällin kanssa ja sitten alkoi tulla outoja puheluita ja miehen käytös muuttui.. En muista sitä tilannetaa, miten näin puhelimessa oudon kotinumeron.. Kysyin siitä, ja sälli sanoi ihan paniikissa "jaska (työkaveri) hommasi lankaliittymän ja se on sen numero.." Jotenkin aavistin, että puhuu paskaa.. Kun tää meni vessaan, opettelin numeron puhelimesta ja myöhemmin illalla selvitin puhelintiedustelusta.. Eipä ollut jaskan numero, oli erään naisen.. Koitti vaikka mitä ihmeellisempiä selityksiä sitten selitää, mikään ei mennyt läpi.. Minä tollo annoin anteeksi.. Sitten eräänän iltana (sällin olelssa baarissa) en saanutkaan häntä koko iltana/yönä puhelimella kiinni.. Aamulla selvisi, että oli ollut tämän samaisen naisen luona yötä.. Pitkän keskustelun jälkeen annoin anteeksi... Sama meno jatkui, sillä erolla, että niitä uusia numeroita ilmaantui aina lisää, alkoi tulla outoja soittoja ja lopulta sälli puhueli näiden muiden naisten kanssa jopa minun läsnäollessani puhelimessa.. Tässä vaiheessa alkoi jo tämänkin tollon päässä takoa ajtus, että ei tämä ole oikein.. LÄHDIN.. Takaisin en mennyt, vaikka sälli itkien sitä pyysi.. Nyt on naimisissa erään "puhelintuttavansa" kanssa.. Lähtöä en ole kertaakaan katunut, vaan sitä, etten lähtenyt jo aiemmin.. Tsemppiä sulle hirmusesti!!!

Noi miehet on kyllä kovia uhoamaan ja lapsia itselleen ottamaan heti kun elämä ei enää menekään niinkuin ne haluavat. Harmi että suurimmaksi osaksi niiden uhoilut on säälittävää piiperrystä sitten loppupeleissä olen huomannut, muidenkin kuin oman tapaukseni osalta. :D

Eli jos on vanha tapaus,esim vuosi sitten tapahtunut,jossa minä olen lyönyt toista ihmistä mutta siitä ei ole mitään jälkiä tai lääkärin nootteja/tk käyntejä niin sitä ei pystytä todistamaan enää jälkikäteen?
..Mulla kun yksi yrittää just syytettä nuilla perusteilla.
Todistaja on joka sanoo ettei mitään tapahtunut.
Kommenttia kenelläkään?
Ja ap:lle paljon jaksamista!!

Alkuperäinen kirjoittaja Kuunvalossa:
Alkuperäinen kirjoittaja Jestas:
Vielä oikein läppäsi sinua! Jumaliste miten kusipää mies sinulla on. Nyt teet rikosilmoituksen ja lähdet sieltä pois!

Pelkäänpä että musta ei siihen ole :ashamed: Kuten jotkut palstailijoita tietävät, meillä on ollut aiemmin väkivaltaa ja sitä on ollut myös aiemmassa suhteessani ennen miestäni.. Mies uhkaa että jos ilmoitan tästä jonnekin, hän ilmoittaa siitä kun 1,5v sitten löin häntä kasvoihin, tätä niin kadun! Kuulemma siinä tilanteessa aikoo tapella oikeusteitse lapsemme itselleen, hänellä on vakityöpaikka ja hän voi vedota synnytyksen jälkeiseen masennukseen mistä aiemmin kärsin.. Tilanne on sietämätön!

Kerää kimpsut ja kampsut ja lampsi lähimmälle turvakodille. Tottakai hän voi tehdä puolentoista vuoden takaisesta löymisestä rikosilmoituksen, jos tahtoo.. mutta eikö se ole jo vanhentunut tai vaikka ei olekaan niin kyllä sen huomaavat, että yrittää vain kostaa.

Ja mitä tulee vakityöpaikkaan.. niin mitä sitten? Ei vakityöpaikalla saa lapsen kokohuoltajuutta. Eikä synnytyksen jälkeinen masennus ole este vanhemmuudelle.

Ja jos mies jo nyt käyttää henkistä- ja fyysistäväkivaltaa, niin kuinka käy sitten kun vauva on taapero ikäinen saati teini. Ei väkivaltaiselle ihmiselle lapsenhuoltajuutta anneta!

Vastuuntuntoinen, rakastava ja suojeleva vanhempi tekee kaikkensa pitääkseen lapsensa turvassa. Kuinka lapsesi voi olla turvassa, jos sinäkään et ole??

(Ensi-) ja Turvakodilla autetaan perheitä/lapsia/kaikkia apua tarvitsevia. Siellä ei tuomita tai arvostella. Jopa yrittävät miehellesi antaa apua.