Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Eikö niin? Joko rivit on täytetty? Montako yritystä teitte?
Voittajana voin juu kirjoitella myöhemmin illalla uudestaanEikö niin? Joko rivit on täytetty? Montako yritystä teitte?
Kiitos jo etukäteenVoittajana voin juu kirjoitella myöhemmin illalla uudestaan
Höh, huomasin että mulla onkin joka viikko vetämässä 12 € verran + muitakin.
No silti nyt laitoin 1/5 osuudella parit ruudut ja pari omaa ekstrana, kun otit asian puheeksi. Jos voitan jälkimmäisillä, niin haluatko Porschen vai Mesen palkintona, ja mikä malli & väri?![]()
Kiitos jo etukäteen
Tuota auto mulla on jo mutta jos saisin asuntovaunun, olisi tosi hulppeaa!Sillä olisi kiva lomailla pitkin kaunista maatamme
![]()
Ai te jo voititte jo sen potin kun jo ostelette autoja ja veneitä.
En mä sit viitsi laittaa enää mitään riviä.![]()
Vautsi, paatti on hieno idea! Nyt pitää enää voittaa mukava summaSe sopii hienosti sekin, mä ostan 40 jalkaisen walk -around paatin (en missään nimessä NHL starojen suosimia ökyjä), missä voi oleilla ja asustella pitkään, vaikka huhtikuusta joulukuuhun, ja tutustua upeaan Itämeren saaristoon entistä paremmin.
Ennenkin oon pitänyt lupaukseni, taisi olla -99 kun pyysin kiskan mammaa nostamaan Ässäarvan, kun itse en koskaan voittanut. No hitsi, siinä oli 2.000 markkaaVein hänelle sellaisen jättipullon skumppaa kiitoksena
![]()
Rohkeasti vain, ehdit vielä mukaan meidän voittopottiinAi te jo voititte jo sen potin kun jo ostelette autoja ja veneitä.
En mä sit viitsi laittaa enää mitään riviä.![]()
Voi kun olisikin ennustajan vikaa, mä.en ole tosiaan ikinä voittanut mitään... En euroakaan. Tai kerran löysin kyllä 10 € setelin kadulta ja olin onnesta soikeanaMä aavistin että Sluibiksella on ennustajan kykyjä ja tartuin syöttiin
Mutta sä saat lohdutukseksi jättipullon skumppaa, onko Ok?
Oih! Oot ihana!Mä aavistin että Sluibiksella on ennustajan kykyjä ja tartuin syöttiin
Mutta sä saat lohdutukseksi jättipullon skumppaa, onko Ok?
Oih! Oot ihana!
Juu, skumppapullo kelpais.![]()
Tuutteks te molemmat kesällä koeajelulle, lähtö Helsingistä tai vaikka Hangosta
Otetaan sielläkin skumppaa, mä hommaan sijaiskipparin sille reissulle, että voidaan vähän kilistellä ja syödä saaristolaismalliin katkarapusalaattia, savulohta ja tummaa saaristolaisleipää
Joku tuollainen on sitten kulkuvälineenä...
![]()
![]()
![]()
Oho! Ilman muuta oon mukana!Tuutteks te molemmat kesällä koeajelulle, lähtö Helsingistä tai vaikka Hangosta
Otetaan sielläkin skumppaa, mä hommaan sijaiskipparin sille reissulle, että voidaan vähän kilistellä ja syödä saaristolaismalliin katkarapusalaattia, savulohta ja tummaa saaristolaisleipää
Joku tuollainen on sitten kulkuvälineenä...
![]()
![]()
![]()
Joko saa onnitella miljonääriä?Ja enää alle vartti, niin
Sori tuplapostauksesta, meni ensin väärään ketjuun
Joko saa onnitella miljonääriä?
Mä haluan nauttia mun viimeisistä tavispalkansaajatunneista, enkä viitsi itse tarkistaa rivejä
Kai ne nykyisinkin soittaa perään ja onnittelee, ja pyytää kakkukahveille, sitä ootellessa![]()
Ai ne ei enää oo Karhunkierroksen osoitteessa, olin aikoinaan siinä samalla kadulla töissä.
Tässä on asennetta!
Muista, että Veikkaus on nykyisin Helsingissä. Ettet vaan harhaile eksyksissä Vantaalla ja ihmettele kun miljoonia ei putoile syliisi.![]()
Vautsi, paatti on hieno idea! Nyt pitää enää voittaa mukava summa
Mä en ole ikinä voittanut mitään...