Ja taas on perjantai... Eurojackpot-voittajat ovat tällä kertaa sitten tämän palstan kirjoittajia :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sluibailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Eikö niin? Joko rivit on täytetty? Montako yritystä teitte?
Voittajana voin juu kirjoitella myöhemmin illalla uudestaan (y)

Höh, huomasin että mulla onkin joka viikko vetämässä 12 € verran + muitakin.

No silti nyt laitoin 1/5 osuudella parit ruudut ja pari omaa ekstrana, kun otit asian puheeksi. Jos voitan jälkimmäisillä, niin haluatko Porschen vai Mesen palkintona, ja mikä malli & väri? ;)

Voittajana voin juu kirjoitella myöhemmin illalla uudestaan (y)

Höh, huomasin että mulla onkin joka viikko vetämässä 12 € verran + muitakin.

No silti nyt laitoin 1/5 osuudella parit ruudut ja pari omaa ekstrana, kun otit asian puheeksi. Jos voitan jälkimmäisillä, niin haluatko Porschen vai Mesen palkintona, ja mikä malli & väri? ;)
Kiitos jo etukäteen;):ROFLMAO:
Tuota auto mulla on jo mutta jos saisin asuntovaunun, olisi tosi hulppeaa!:love::p:D Sillä olisi kiva lomailla pitkin kaunista maatamme :)

Kiitos jo etukäteen;):ROFLMAO:
Tuota auto mulla on jo mutta jos saisin asuntovaunun, olisi tosi hulppeaa!:love::p:D Sillä olisi kiva lomailla pitkin kaunista maatamme :)

Se sopii hienosti sekin (y), mä ostan 40 jalkaisen walk -around paatin (en missään nimessä NHL starojen suosimia ökyjä), missä voi oleilla ja asustella pitkään, vaikka huhtikuusta joulukuuhun, ja tutustua upeaan Itämeren saaristoon entistä paremmin.

Ennenkin oon pitänyt lupaukseni, taisi olla -99 kun pyysin kiskan mammaa nostamaan Ässäarvan, kun itse en koskaan voittanut. No hitsi, siinä oli 2.000 markkaa :) Vein hänelle sellaisen jättipullon skumppaa kiitoksena :love:

duck_raid_3.jpg

Se sopii hienosti sekin (y), mä ostan 40 jalkaisen walk -around paatin (en missään nimessä NHL starojen suosimia ökyjä), missä voi oleilla ja asustella pitkään, vaikka huhtikuusta joulukuuhun, ja tutustua upeaan Itämeren saaristoon entistä paremmin.

Ennenkin oon pitänyt lupaukseni, taisi olla -99 kun pyysin kiskan mammaa nostamaan Ässäarvan, kun itse en koskaan voittanut. No hitsi, siinä oli 2.000 markkaa :) Vein hänelle sellaisen jättipullon skumppaa kiitoksena :love:

duck_raid_3.jpg

Vautsi, paatti on hieno idea! Nyt pitää enää voittaa mukava summa :)
Mä en ole ikinä voittanut mitään...

Mä aavistin että Sluibiksella on ennustajan kykyjä ja tartuin syöttiin ;)

Mutta sä saat lohdutukseksi jättipullon skumppaa, onko Ok?
Voi kun olisikin ennustajan vikaa, mä.en ole tosiaan ikinä voittanut mitään... En euroakaan. Tai kerran löysin kyllä 10 € setelin kadulta ja olin onnesta soikeana :) Mutta toivotaan että tänään on meidän peli-ilta!

Minä en kyllä mitään paatteja ostele, tulen merisairaaksi aina soutuvenettä isommassa vehkeessä. No ruotsinlautalla voin mennä, kunhan on hyvä ilma. Muistan, kun kaverin kanssa mentiin ja suunniteltiin, miten juodaan ja käydään yökerhossa, niin jäipä moiset tekemättä, kun oli valmiiksi öklö olo keinumisesta, meni matka punkan pohjalla.

Jokohan ne ehtivät huutokaupata tontit tuosta lähistöltä, sellaisen voisi ostaa, jos on vielä vapaa.

Oih! Oot ihana! :D
Juu, skumppapullo kelpais. (y)

Tuutteks te molemmat kesällä koeajelulle, lähtö Helsingistä tai vaikka Hangosta :)

Otetaan sielläkin skumppaa, mä hommaan sijaiskipparin sille reissulle, että voidaan vähän kilistellä ja syödä saaristolaismalliin katkarapusalaattia, savulohta ja tummaa saaristolaisleipää ;)

Joku tuollainen on sitten kulkuvälineenä...

T44_hero_002.jpg

080568-Botnia-Marin.jpg

vlcsnap-2016-11-17-16h18m41s310-1.1200x384.png

Tuutteks te molemmat kesällä koeajelulle, lähtö Helsingistä tai vaikka Hangosta :)

Otetaan sielläkin skumppaa, mä hommaan sijaiskipparin sille reissulle, että voidaan vähän kilistellä ja syödä saaristolaismalliin katkarapusalaattia, savulohta ja tummaa saaristolaisleipää ;)

T44_hero_002.jpg

080568-Botnia-Marin.jpg

En tule, koska et tarjoa edes kaviaaria.

T44_hero_002.jpg

080568-Botnia-Marin.jpg

Oho! Ilman muuta oon mukana! (y)

• Tykkää
Reactions: Hutkás Biehtár
:ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:
Tässä on asennetta!

Muista, että Veikkaus on nykyisin Helsingissä. Ettet vaan harhaile eksyksissä Vantaalla ja ihmettele kun miljoonia ei putoile syliisi. ;)
Ai ne ei enää oo Karhunkierroksen osoitteessa, olin aikoinaan siinä samalla kadulla töissä.

Mutta ei hätää, mä oon rekisteröitynyt, niin miljoonat kilahtelee pelitilille sohvalla makoillessakin (y)

Enkä muuten oikeesti koskaan vahtaa arpajaisia ja tarkista nykyaikana niitä rivejä, tykkään ylläreistä, en tykkää ollenkaan pettymyksistä ;)

Vautsi, paatti on hieno idea! Nyt pitää enää voittaa mukava summa :)
Mä en ole ikinä voittanut mitään...

Arvaa harmittiko kun mulla on ollut vuosia 1 kenorivi päivittäin vetämässä, sitten aattelin että tiputan panoksen 2 egeen/pv.

Ja sitten ei mennyt kuin muutama viikko max, niin voitin sillä 400€. Aiemmin taisi olla tuplapanos, että olis ollut kivempi raha aiemmin...

4, 8, 19, 25, 44
tähtinumerot 9, 10

Voitonjako
Voittoluokka
Lukumäärä Voitto-osuus
5+2 oikein – kpl –
5+1 oikein 1 kpl 1 614 745,60 €
5+0 oikein 7 kpl 81 415,70 €
4+2 oikein 42 kpl 4 523,00 €
4+1 oikein 791 kpl 216,10 €
4+0 oikein 1807 kpl 76,00 €
3+2 oikein 1440 kpl 76,00 €