http://www.dailymail.co.uk/tvshowbiz/article-1285401/Tori-Spelling-insists-shes-anorexic-reveals-skeletal-frame.html Ei jumalauta... :snotty:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ok:No mitä se muille kuuluu? Eihän hän välttämättä sitä myönnä itselleenkään. Itsekin olet ollut juoppo, samallaista addiktiota tuossa on.
Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Alkuperäinen kirjoittaja ok:No mitä se muille kuuluu? Eihän hän välttämättä sitä myönnä itselleenkään. Itsekin olet ollut juoppo, samallaista addiktiota tuossa on.
Joo mut mie olen sentäs aina myöntäny sen että olen juoppo. Luulis että tuollaki lähipiiri syöttäis sille ruokaa... Vaikka väkisin!
Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Alkuperäinen kirjoittaja ok:No mitä se muille kuuluu? Eihän hän välttämättä sitä myönnä itselleenkään. Itsekin olet ollut juoppo, samallaista addiktiota tuossa on.
Joo mut mie olen sentäs aina myöntäny sen että olen juoppo. Luulis että tuollaki lähipiiri syöttäis sille ruokaa... Vaikka väkisin!
Alkuperäinen kirjoittaja ok:No mitä se muille kuuluu? Eihän hän välttämättä sitä myönnä itselleenkään. Itsekin olet ollut juoppo, samallaista addiktiota tuossa on.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:minusta ap voisi ihan hyvin akattelun ja arvostelun jättää. Jokaisella varmaan on erilaisia ongelmia ja tuskin se sinunkaan elämää haittaa. Jos toinen on julkkis, niin ei se kuitenkaan minusta siltikään ole meidän asia tai varsinkaan harvostella toisen sairautta. Kuka sitä lähtee julkisuuteen myöntää sairautensa tai miten tuokin juttu on tehty. Lehdetkin kirjoittelee mitä kirjoittelee. Jokainen katsokoon peiliin ja sitten vasta huudella vieraisiin pöytiin.Vaikka hänellä olisi jokin sairaus, niin se ei ainakaan itselleni kuulu tai mitenkään minun elämääni mullista.Jokainen tehköön elämässään mitä haluaa.