Ja tämä akkako väittää ettei hällä oo syömishäiriötä?

Eihän ne itse sitä näe ja varsinkaan myönnä. Varmasti on hiukan jättänyt ruokia väliin ja treenannut liikaa. Kuitenkaan se ei minusta hänestä akkaa tee. Ja suomalaisista moni pitää "akkaa"haukkuma sanana.

mä vaan mietin et miten toi mies voi katsoa vierestä noin riutunutta naista...eikö sen tee pahaa kattoo vierestä ku toinen ihan omalla valinnallaan tekee itelleen noin.Ja luulis et se seksikään ei oikeen tunnu kivalta....

Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
Alkuperäinen kirjoittaja ok:
No mitä se muille kuuluu? Eihän hän välttämättä sitä myönnä itselleenkään. Itsekin olet ollut juoppo, samallaista addiktiota tuossa on.

Joo mut mie olen sentäs aina myöntäny sen että olen juoppo. Luulis että tuollaki lähipiiri syöttäis sille ruokaa... Vaikka väkisin!

No onko nyt hyvä olo kun saat toista mollata, kun itse olet aina myöntänyt olevasi juoppo?

Miten sitä ruokaa syötetään väkisin?

Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
No mitä se muille kuuluu? Eihän hän välttämättä sitä myönnä itselleenkään. Itsekin olet ollut juoppo, samallaista addiktiota tuossa on.

Joo mut mie olen sentäs aina myöntäny sen että olen juoppo. Luulis että tuollaki lähipiiri syöttäis sille ruokaa... Vaikka väkisin!

Onko sinun lähipiirisi aikoinaan väkisin pystynyt sun juomista estämään väkisin? Vaikka sitä pullon,kaksi ottaakin pois..niin kyllä varmasti juoppo pullon löytää ja alkoholia nauttii varmasti.
Samoin syömisen suhteen. Vaikka sitä toiset syöttäis väkisin, niin kyllä keinot sen poistamiseen kehosta löydetään!!

minusta ap voisi ihan hyvin akattelun ja arvostelun jättää. Jokaisella varmaan on erilaisia ongelmia ja tuskin se sinunkaan elämää haittaa. Jos toinen on julkkis, niin ei se kuitenkaan minusta siltikään ole meidän asia tai varsinkaan harvostella toisen sairautta. Kuka sitä lähtee julkisuuteen myöntää sairautensa tai miten tuokin juttu on tehty. Lehdetkin kirjoittelee mitä kirjoittelee. Jokainen katsokoon peiliin ja sitten vasta huudella vieraisiin pöytiin.Vaikka hänellä olisi jokin sairaus, niin se ei ainakaan itselleni kuulu tai mitenkään minun elämääni mullista.Jokainen tehköön elämässään mitä haluaa.

Onhan toi aika järkyttävässä kunnossa, mutta mutta... kuinka moni teistä ois kestäny psyykkisesti täysin terveinä, jos oisitte eläny saman elämän kuin hän??? Sitä sopii miettiä. Rahalla saa, vaan ei se ei aina tee onnelliseksi...

Että jos on ollut alkoholisti tai joku muu addiktio, ei saa enää kritisoida ketään, eikä kiinnittää huomiota esim. anoreksiaan? Pöyristyttävä ajatusmaailma.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
minusta ap voisi ihan hyvin akattelun ja arvostelun jättää. Jokaisella varmaan on erilaisia ongelmia ja tuskin se sinunkaan elämää haittaa. Jos toinen on julkkis, niin ei se kuitenkaan minusta siltikään ole meidän asia tai varsinkaan harvostella toisen sairautta. Kuka sitä lähtee julkisuuteen myöntää sairautensa tai miten tuokin juttu on tehty. Lehdetkin kirjoittelee mitä kirjoittelee. Jokainen katsokoon peiliin ja sitten vasta huudella vieraisiin pöytiin.Vaikka hänellä olisi jokin sairaus, niin se ei ainakaan itselleni kuulu tai mitenkään minun elämääni mullista.Jokainen tehköön elämässään mitä haluaa.

Jotkut ne tuijottavat vain omaa napaansa eivätkä välitä vaikka muilla on asiat huonosti. Voihan sitä ummistaa silmänsä, mutta se kertoo kyllä valtavasta itsekeskeisyydestä.

Yhteistyössä