V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja kielletty:Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Alkuperäinen kirjoittaja apsis:Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Alkuperäinen kirjoittaja Möppöläinen:Käteenkö puri?
Olkapäähän. Tai sitten se voi olla raapaisu mut tyttö sanos et koira puri. Ei kyl tullut onneks edes verta, nirhaumat vaan :|
no miks te meette sit lääkäriin?
No en mä edes tiedä et mennäänkö (sit kun tyttö on vähäsen kattonu piirrettyä ja rauhoittunut niin mä katson tarkemmin) mut mä vaan säikähdin niin paljon et eka reaktio oli et heti lääkääriin.
Ei vaan "plussalle"....![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Maine Coon:Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Alkuperäinen kirjoittaja mai:Kyllä meillä lähtis koira jos lasta puris... Entä sit seuraavalla kerralla, purasee vähän pahemmin ja silloinki lapselle vaan sanotaan että ei saa mennä lähelle...
No ei koiraa pois laiteta pois tytön tyhmyyden takia. Se että mä tytölle monta kertaa päivässä selitän et koiraa ei kiusata silloin kun se lepää ja tyttö silti tekee noin, ei ole silloin koiran vika. Eri asia se olisi silloin jos koira alkaisi näykkimään kun likka esim vaan kävelee ohi tai ilman syytä kävis päälle.
Jos teillä koira oikeesti puris tyttöä niin että olis mentävä lääkäriin ja tikattava, niin siitäkin huolimatta pitäisitte koiran?
Alkuperäinen kirjoittaja Maine Coon:Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Alkuperäinen kirjoittaja mai:Kyllä meillä lähtis koira jos lasta puris... Entä sit seuraavalla kerralla, purasee vähän pahemmin ja silloinki lapselle vaan sanotaan että ei saa mennä lähelle...
No ei koiraa pois laiteta pois tytön tyhmyyden takia. Se että mä tytölle monta kertaa päivässä selitän et koiraa ei kiusata silloin kun se lepää ja tyttö silti tekee noin, ei ole silloin koiran vika. Eri asia se olisi silloin jos koira alkaisi näykkimään kun likka esim vaan kävelee ohi tai ilman syytä kävis päälle.
Jos teillä koira oikeesti puris tyttöä niin että olis mentävä lääkäriin ja tikattava, niin siitäkin huolimatta pitäisitte koiran?
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Alkuperäinen kirjoittaja mai:Kyllä meillä lähtis koira jos lasta puris... Entä sit seuraavalla kerralla, purasee vähän pahemmin ja silloinki lapselle vaan sanotaan että ei saa mennä lähelle...
No ei koiraa pois laiteta pois tytön tyhmyyden takia. Se että mä tytölle monta kertaa päivässä selitän et koiraa ei kiusata silloin kun se lepää ja tyttö silti tekee noin, ei ole silloin koiran vika. Eri asia se olisi silloin jos koira alkaisi näykkimään kun likka esim vaan kävelee ohi tai ilman syytä kävis päälle.
Alkuperäinen kirjoittaja what?:Alkuperäinen kirjoittaja kielletty:Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Alkuperäinen kirjoittaja apsis:Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Alkuperäinen kirjoittaja Möppöläinen:Käteenkö puri?
Olkapäähän. Tai sitten se voi olla raapaisu mut tyttö sanos et koira puri. Ei kyl tullut onneks edes verta, nirhaumat vaan :|
no miks te meette sit lääkäriin?
No en mä edes tiedä et mennäänkö (sit kun tyttö on vähäsen kattonu piirrettyä ja rauhoittunut niin mä katson tarkemmin) mut mä vaan säikähdin niin paljon et eka reaktio oli et heti lääkääriin.
Ei vaan "plussalle"....![]()
Niin, mäkin mietin, että ennen kun on edes tiennyt haavan laadusta, on tullut tänne kertomaan päivystystarpeesta. Ilmeisesti sit vielä sillon, kun tyttö "huusi pää punasena", koska siihen vetoaa, kun päivystykseen lähtöä ihmetellään?!
Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:Ap:n pitäisi päättää kummasta luopuu lapsesta vai koirasta. Mikäli ap pitää koiran pitäisi lastensuojelun ottaa huostaan lapsi, jottei se olisi enään alttiina koiran puremiselle tai vaihtoehtoisesti luopua koirasta
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Alkuperäinen kirjoittaja Maine Coon:Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Alkuperäinen kirjoittaja mai:Kyllä meillä lähtis koira jos lasta puris... Entä sit seuraavalla kerralla, purasee vähän pahemmin ja silloinki lapselle vaan sanotaan että ei saa mennä lähelle...
No ei koiraa pois laiteta pois tytön tyhmyyden takia. Se että mä tytölle monta kertaa päivässä selitän et koiraa ei kiusata silloin kun se lepää ja tyttö silti tekee noin, ei ole silloin koiran vika. Eri asia se olisi silloin jos koira alkaisi näykkimään kun likka esim vaan kävelee ohi tai ilman syytä kävis päälle.
Jos teillä koira oikeesti puris tyttöä niin että olis mentävä lääkäriin ja tikattava, niin siitäkin huolimatta pitäisitte koiran?
No riippuu ihan tilanteesta, miksi koira puri yms.
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Alkuperäinen kirjoittaja Maine Coon:Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Alkuperäinen kirjoittaja mai:Kyllä meillä lähtis koira jos lasta puris... Entä sit seuraavalla kerralla, purasee vähän pahemmin ja silloinki lapselle vaan sanotaan että ei saa mennä lähelle...
No ei koiraa pois laiteta pois tytön tyhmyyden takia. Se että mä tytölle monta kertaa päivässä selitän et koiraa ei kiusata silloin kun se lepää ja tyttö silti tekee noin, ei ole silloin koiran vika. Eri asia se olisi silloin jos koira alkaisi näykkimään kun likka esim vaan kävelee ohi tai ilman syytä kävis päälle.
Jos teillä koira oikeesti puris tyttöä niin että olis mentävä lääkäriin ja tikattava, niin siitäkin huolimatta pitäisitte koiran?
No riippuu ihan tilanteesta, miksi koira puri yms.
Alkuperäinen kirjoittaja chef:Tietyssä tilanteessa kyllä pitää tuolloinkin koirasta luopua. Jos lapsi jatkuvasti kiusaa koiraa, on koiran edun mukaista että se pääsee kotiin jossa sen annetaan olla.
Mutta ei tosiaan kukaan luovu koirasta minkään pienen nirhaisun vuoksi.
Mun maailman kiltein koira, joka on sellainen "lapanen", on vetänyt mun nenän poskelle...se murtui niin osiin että jouiduttiin leikkaamaan. Kerralla sitä ei edes saatu kuntoon, vaan se pitäis leikata uusiksi, koska on edelleen vino. Ja tuo hullu tappajakoira on meillä edelleen ja kaikki 3 lasta edelleen hengissä.
Mein rotikka puri miestä naamaan, eikä sekään lähtenyt uuteen kotiin. Ja tuo meidän pikkurasseli näyökki lasta alkuun jopa niissä Essien puhumissa ohimenotilanteissa, mutta ei pure enää.
Koirien kanssa sattuu ja tapahtuu...mä kuitenkin uskon että kyllä äiti kykenee arvioimaan tilanteen yleensä aika realistisesti enkä usko että kukaan laittaa koiraa lapsensa edelle.
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Alkuperäinen kirjoittaja chef:Tietyssä tilanteessa kyllä pitää tuolloinkin koirasta luopua. Jos lapsi jatkuvasti kiusaa koiraa, on koiran edun mukaista että se pääsee kotiin jossa sen annetaan olla.
Mutta ei tosiaan kukaan luovu koirasta minkään pienen nirhaisun vuoksi.
Mun maailman kiltein koira, joka on sellainen "lapanen", on vetänyt mun nenän poskelle...se murtui niin osiin että jouiduttiin leikkaamaan. Kerralla sitä ei edes saatu kuntoon, vaan se pitäis leikata uusiksi, koska on edelleen vino. Ja tuo hullu tappajakoira on meillä edelleen ja kaikki 3 lasta edelleen hengissä.
Mein rotikka puri miestä naamaan, eikä sekään lähtenyt uuteen kotiin. Ja tuo meidän pikkurasseli näyökki lasta alkuun jopa niissä Essien puhumissa ohimenotilanteissa, mutta ei pure enää.
Koirien kanssa sattuu ja tapahtuu...mä kuitenkin uskon että kyllä äiti kykenee arvioimaan tilanteen yleensä aika realistisesti enkä usko että kukaan laittaa koiraa lapsensa edelle.
No en todellakaan ole laittamassa koiraa lapsen edelle, mut jos mä olisin tullut tänne kertomaan et koira puri/raapas lasta, pieni naarmu tuli ja koira menee nyt piikille niin arvaa millaista skebulaa sit olis tullut niskaan.
Alkuperäinen kirjoittaja eioleälylläpilattu:Jotenkin... tuon ap:n jutut on sitä tasoa että ei voi olla oikea henkilö.. siis oikeesti..
Alkuperäinen kirjoittaja Maine Coon:Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Alkuperäinen kirjoittaja Maine Coon:Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Alkuperäinen kirjoittaja mai:Kyllä meillä lähtis koira jos lasta puris... Entä sit seuraavalla kerralla, purasee vähän pahemmin ja silloinki lapselle vaan sanotaan että ei saa mennä lähelle...
No ei koiraa pois laiteta pois tytön tyhmyyden takia. Se että mä tytölle monta kertaa päivässä selitän et koiraa ei kiusata silloin kun se lepää ja tyttö silti tekee noin, ei ole silloin koiran vika. Eri asia se olisi silloin jos koira alkaisi näykkimään kun likka esim vaan kävelee ohi tai ilman syytä kävis päälle.
Jos teillä koira oikeesti puris tyttöä niin että olis mentävä lääkäriin ja tikattava, niin siitäkin huolimatta pitäisitte koiran?
No riippuu ihan tilanteesta, miksi koira puri yms.
Meillä koira lähtis heti jos kerrankin erehtyis sen tekemään että puris; oli se tilanne sitten mikä tahansa
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Alkuperäinen kirjoittaja what?:Alkuperäinen kirjoittaja kielletty:Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Alkuperäinen kirjoittaja apsis:Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Alkuperäinen kirjoittaja Möppöläinen:Käteenkö puri?
Olkapäähän. Tai sitten se voi olla raapaisu mut tyttö sanos et koira puri. Ei kyl tullut onneks edes verta, nirhaumat vaan :|
no miks te meette sit lääkäriin?
No en mä edes tiedä et mennäänkö (sit kun tyttö on vähäsen kattonu piirrettyä ja rauhoittunut niin mä katson tarkemmin) mut mä vaan säikähdin niin paljon et eka reaktio oli et heti lääkääriin.
Ei vaan "plussalle"....![]()
Niin, mäkin mietin, että ennen kun on edes tiennyt haavan laadusta, on tullut tänne kertomaan päivystystarpeesta. Ilmeisesti sit vielä sillon, kun tyttö "huusi pää punasena", koska siihen vetoaa, kun päivystykseen lähtöä ihmetellään?!
No mitä mä voin tehdä kun mun mies oli jo sitä haavaa puhdistamassa kylppärissä???
*muoks* piti tulla tämä :headwall: eikä tämä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja chef:Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Alkuperäinen kirjoittaja chef:Tietyssä tilanteessa kyllä pitää tuolloinkin koirasta luopua. Jos lapsi jatkuvasti kiusaa koiraa, on koiran edun mukaista että se pääsee kotiin jossa sen annetaan olla.
Mutta ei tosiaan kukaan luovu koirasta minkään pienen nirhaisun vuoksi.
Mun maailman kiltein koira, joka on sellainen "lapanen", on vetänyt mun nenän poskelle...se murtui niin osiin että jouiduttiin leikkaamaan. Kerralla sitä ei edes saatu kuntoon, vaan se pitäis leikata uusiksi, koska on edelleen vino. Ja tuo hullu tappajakoira on meillä edelleen ja kaikki 3 lasta edelleen hengissä.
Mein rotikka puri miestä naamaan, eikä sekään lähtenyt uuteen kotiin. Ja tuo meidän pikkurasseli näyökki lasta alkuun jopa niissä Essien puhumissa ohimenotilanteissa, mutta ei pure enää.
Koirien kanssa sattuu ja tapahtuu...mä kuitenkin uskon että kyllä äiti kykenee arvioimaan tilanteen yleensä aika realistisesti enkä usko että kukaan laittaa koiraa lapsensa edelle.
No en todellakaan ole laittamassa koiraa lapsen edelle, mut jos mä olisin tullut tänne kertomaan et koira puri/raapas lasta, pieni naarmu tuli ja koira menee nyt piikille niin arvaa millaista skebulaa sit olis tullut niskaan.
No en mä niin väittänytkään, että laittasit koiran lapsen eelle
Ja se on ihan sama miten näistä koira + lapsi + purema-jutuista kertoo, lopputulos opn aina sota.
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Alkuperäinen kirjoittaja chef:Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Alkuperäinen kirjoittaja chef:Tietyssä tilanteessa kyllä pitää tuolloinkin koirasta luopua. Jos lapsi jatkuvasti kiusaa koiraa, on koiran edun mukaista että se pääsee kotiin jossa sen annetaan olla.
Mutta ei tosiaan kukaan luovu koirasta minkään pienen nirhaisun vuoksi.
Mun maailman kiltein koira, joka on sellainen "lapanen", on vetänyt mun nenän poskelle...se murtui niin osiin että jouiduttiin leikkaamaan. Kerralla sitä ei edes saatu kuntoon, vaan se pitäis leikata uusiksi, koska on edelleen vino. Ja tuo hullu tappajakoira on meillä edelleen ja kaikki 3 lasta edelleen hengissä.
Mein rotikka puri miestä naamaan, eikä sekään lähtenyt uuteen kotiin. Ja tuo meidän pikkurasseli näyökki lasta alkuun jopa niissä Essien puhumissa ohimenotilanteissa, mutta ei pure enää.
Koirien kanssa sattuu ja tapahtuu...mä kuitenkin uskon että kyllä äiti kykenee arvioimaan tilanteen yleensä aika realistisesti enkä usko että kukaan laittaa koiraa lapsensa edelle.
No en todellakaan ole laittamassa koiraa lapsen edelle, mut jos mä olisin tullut tänne kertomaan et koira puri/raapas lasta, pieni naarmu tuli ja koira menee nyt piikille niin arvaa millaista skebulaa sit olis tullut niskaan.
No en mä niin väittänytkään, että laittasit koiran lapsen eelle
Ja se on ihan sama miten näistä koira + lapsi + purema-jutuista kertoo, lopputulos opn aina sota.
Joo mä tiedän mut halusin nyt vaan korostaa sitä.
Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:Alkuperäinen kirjoittaja Maine Coon:Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Alkuperäinen kirjoittaja Maine Coon:Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Alkuperäinen kirjoittaja mai:Kyllä meillä lähtis koira jos lasta puris... Entä sit seuraavalla kerralla, purasee vähän pahemmin ja silloinki lapselle vaan sanotaan että ei saa mennä lähelle...
No ei koiraa pois laiteta pois tytön tyhmyyden takia. Se että mä tytölle monta kertaa päivässä selitän et koiraa ei kiusata silloin kun se lepää ja tyttö silti tekee noin, ei ole silloin koiran vika. Eri asia se olisi silloin jos koira alkaisi näykkimään kun likka esim vaan kävelee ohi tai ilman syytä kävis päälle.
Jos teillä koira oikeesti puris tyttöä niin että olis mentävä lääkäriin ja tikattava, niin siitäkin huolimatta pitäisitte koiran?
No riippuu ihan tilanteesta, miksi koira puri yms.
Meillä koira lähtis heti jos kerrankin erehtyis sen tekemään että puris; oli se tilanne sitten mikä tahansa
Peesi.
Alkuperäinen kirjoittaja what?:Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Alkuperäinen kirjoittaja what?:Alkuperäinen kirjoittaja kielletty:Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Alkuperäinen kirjoittaja apsis:Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Alkuperäinen kirjoittaja Möppöläinen:Käteenkö puri?
Olkapäähän. Tai sitten se voi olla raapaisu mut tyttö sanos et koira puri. Ei kyl tullut onneks edes verta, nirhaumat vaan :|
no miks te meette sit lääkäriin?
No en mä edes tiedä et mennäänkö (sit kun tyttö on vähäsen kattonu piirrettyä ja rauhoittunut niin mä katson tarkemmin) mut mä vaan säikähdin niin paljon et eka reaktio oli et heti lääkääriin.
Ei vaan "plussalle"....![]()
Niin, mäkin mietin, että ennen kun on edes tiennyt haavan laadusta, on tullut tänne kertomaan päivystystarpeesta. Ilmeisesti sit vielä sillon, kun tyttö "huusi pää punasena", koska siihen vetoaa, kun päivystykseen lähtöä ihmetellään?!
No mitä mä voin tehdä kun mun mies oli jo sitä haavaa puhdistamassa kylppärissä???
*muoks* piti tulla tämä :headwall: eikä tämä![]()
Jaa-a, mitä pitäis tehdä? Vaikea sanoa, jos lapsi huutaa pää punasena, eikä vielä ole tiedossa millainen puremajälki on kyseessä. Sen verran voin valoittaa, että aika harvalle tulis mieleen juosta kertomaan päivystykseen lähdöstä plussalle....luulisin, ja mitä olen palstaa seurannut. Yleensä näistä sitten kerrotaan, kun tilanne on jo selkeämmin tiedossa.
Mutta istu sinä palstalla, jos se kiinnostaa enempi, kuin olla katsomassa millainen se lapsen haava olikaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Hyppis:Arvaamaton koira teillä. Itse en uskaltaisi sellaista pitää lapsiperheessä. Koira ei saa purra lasta missään olosuhteissa.