Jään aina toiseks!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tiskiharja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tiskiharja

Vieras
must tuntuu ettei miehel ole koskaan aika mulle, mun kans keskusteluun, ei mihkään: Hän ihan kaiken vapaa ajan rassailee jotain meille/itselleen, naapureille, kavereille, tutuille. Mutta sitten jos pyydän että mä haluun että se ois senkin ajan mun tykönä kotona, kuin että jotakin vierasta auttamassa rempassa tai jotain, niin mies vaa tokaisee ettenkö mä tajuu etteihän kerkee olla kotona ja kyllä hänen on laitettava se ja se loppuun asti eikä kesken jättää! Tai mikäli mä painun tekee sen millosenkin jutun häne puolestaan, niin kyl hän voi olla sitte kotona kuulema. Kyl hän tietää että auttaisin häntä jos osaisin rassata ns. miesten juttuja että jos ne noin "syö miestä", mut sitä oon itte miettiny että miks se aina ottaa millon milläkin syyllä uuden ja uuden projekstin työnalle, ku entinen valmis vaikkei niistä juuri mitään edes tienaa. Niin ettei voi sanoa että niillä me rikastumaan päästäs, ainoastaan nuo vieraat hyötyy miehestäni joka ei edes missään välissä jätä/järjestä aika kotiinsa.

Huokaus :/

Hyvä tahtonen mies kavereilleen. Mietin juuri samaa että kun miehellä ei ole aikaa minulle. Ehkä pitkään suhteeseen kuuluukin noin itsestäänselvyytenä pitäminen. Hyvällä saa sitä hyvää, ei koskaan pahalla. Jos oikein nätisti pyytäisit että tekisitte jotain kivaa yhdessä?

Oma mieheni lähti ostamaan heti aamusta kaljaa, ei edes aamiasta kattanut pöytään kun ripaisi vain itselleen leivän. Sillä tiellään se on ollut jo monta tuntia. En jaksa tätä pelleilyä.

No en mä tollasella miehellä kyllä mitään tekis. Hyvä tietysti täältä sanoa mutta sinuna alkaisin etsiä muunlaista elämää. Etkö voisi vihjata että näin käy, jos ei muuta tapojaan.

Voi, ei sulkaan helpoo :hug: koitahan jaksaa.
Mä oon nyt jaksanut kun oon hissukseen miettiny et kun tätä on jatkunu viimoset vuodet kerta näin, niin en enää kyl kauaa varmaan jaksa kattoa ilman että tukehdun tänne ainaiseen kotona oloon.

Miten miehet osaavat ja voivatkin olla muille/kodin ulkopuolella niin ihania ja auttavia, mutta kun sitten kotona ollaan toista? :/

Tuntuu, että miehet jollain lailla pakenevat kotoaan keksimällä tekemistä itselleen.
Mutta hyvästä sydämestä kaveriaan auttava on oikea lahja.
Se onkin sitten eri asia, miksi ne miehet haluavat paeta kotoaan tekemisen pariin eikä vaan viettää aikaa perheen parissa.
Toisaalta, eikö ole hyvä, jos mies tekee koko perheen hyväksi jotain eikä vain laiskana istu kaljan ja tv:n ääressä, vaan saa aikaiseksi jotain näkyvääkin?

Hankkikaa naiset itsekin elämä. Kiinnostavaa tekemistä, harrastuksia, työtä, ystäviä jne. Kotona voi olla jopa painostavaa, jos nainen on siellä Aina mussuttamassa, että miehenkin pitäisi olla sohvalla vieressä katsomassa la-illan laatusarjoja. Tai sitten pyrkikää keksimään jotain mikä kiinnostaa molempia. Jos miehesi on kovin aktiivinen ja touhukas, on ehkä liikaa yrittää muuttaa häntä enemmän kotona viihtyväksi. Yritä sinä sen sijaan aktivoitua.

Alkuperäinen kirjoittaja poipoipoi:
Hankkikaa naiset itsekin elämä. Kiinnostavaa tekemistä, harrastuksia, työtä, ystäviä jne. Kotona voi olla jopa painostavaa, jos nainen on siellä Aina mussuttamassa, että miehenkin pitäisi olla sohvalla vieressä katsomassa la-illan laatusarjoja. Tai sitten pyrkikää keksimään jotain mikä kiinnostaa molempia. Jos miehesi on kovin aktiivinen ja touhukas, on ehkä liikaa yrittää muuttaa häntä enemmän kotona viihtyväksi. Yritä sinä sen sijaan aktivoitua.

Kyl mä menisin! MUTTA en saa koskaan edes tavata ketään, ystävii nähny viimes vuonna 2003, tai ei oo koskaan muutamaa kymppiikään varaa että pääsisin käy missään!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja poipoipoi:

Kyl mä menisin! MUTTA en saa koskaan edes tavata ketään, ystävii nähny viimes vuonna 2003, tai ei oo koskaan muutamaa kymppiikään varaa että pääsisin käy missään!

Et saa tavata? Onko teidän suhde ihan kunnossa noin muutenkaan? Saako teille tulla sun ystäviä kylään vai suuttuuko miehesi tästä? Onko sulla ulkomaalainen mies?

Onhan se nyt helvetti jos mies kiertää ilmaisena remonttireiskana tuttaville ja laiminlyö läsnäolonsa vaimonsa ja perheen kanssa! Miten se homma paranee jos vaimokin lähtee kyliä kiertelemään keksiäkseen "kiinnostavaa" tekemistä, kuten joku fiksu ehdotti!
Ilmeisesti mies haluaa perushuollon ilman seurusteluvelvoitteita.
Mä toisin kantani voimakkaasti julki ja antaisin miehelle vaihtoehdoksi täydellisen vapauden.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Onhan se nyt helvetti jos mies kiertää ilmaisena remonttireiskana tuttaville ja laiminlyö läsnäolonsa vaimonsa ja perheen kanssa! Miten se homma paranee jos vaimokin lähtee kyliä kiertelemään keksiäkseen "kiinnostavaa" tekemistä, kuten joku fiksu ehdotti!
Ilmeisesti mies haluaa perushuollon ilman seurusteluvelvoitteita.
Mä toisin kantani voimakkaasti julki ja antaisin miehelle vaihtoehdoksi täydellisen vapauden.

Hyvä pointti :) OIKEIN.