T
Tiskiharja
Vieras
must tuntuu ettei miehel ole koskaan aika mulle, mun kans keskusteluun, ei mihkään: Hän ihan kaiken vapaa ajan rassailee jotain meille/itselleen, naapureille, kavereille, tutuille. Mutta sitten jos pyydän että mä haluun että se ois senkin ajan mun tykönä kotona, kuin että jotakin vierasta auttamassa rempassa tai jotain, niin mies vaa tokaisee ettenkö mä tajuu etteihän kerkee olla kotona ja kyllä hänen on laitettava se ja se loppuun asti eikä kesken jättää! Tai mikäli mä painun tekee sen millosenkin jutun häne puolestaan, niin kyl hän voi olla sitte kotona kuulema. Kyl hän tietää että auttaisin häntä jos osaisin rassata ns. miesten juttuja että jos ne noin "syö miestä", mut sitä oon itte miettiny että miks se aina ottaa millon milläkin syyllä uuden ja uuden projekstin työnalle, ku entinen valmis vaikkei niistä juuri mitään edes tienaa. Niin ettei voi sanoa että niillä me rikastumaan päästäs, ainoastaan nuo vieraat hyötyy miehestäni joka ei edes missään välissä jätä/järjestä aika kotiinsa.
Huokaus :/
Huokaus :/