V
vierailija
Vieras
Mitä se on?Olen samaa mieltä siitä että kasvotusten on paras keskustella.
Oletko huomannut keskustelupalstojen sensuroinnissa eroja?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mitä se on?Olen samaa mieltä siitä että kasvotusten on paras keskustella.
Oletko huomannut keskustelupalstojen sensuroinnissa eroja?
HehJa mä kun tulin viettämään leppoisan tovin ja moikkaamaan tuttuja.
Hankala ymmärtää, miten sillä voisi saada sykkeensä nousemaan![]()
Martat ovat väärentäneet sanat noihin ikivihreisiin lauluihin25.1.2022 ketjun aloituksen jälkeen Suomen somekeskustelukulttuuri on vain kurjistunut.
Onneksi voi jättää käyttämättä. Toivotaan et jälkipolville älyää nostaa ne hilutEsimerkiksi s-pankki teki jäsenetukorttien perusteella ihmisistä omia asiakkaita.
Tänään palsta on melko hiljainen. Ehkä runsas lumentulo saa ajatukset muualle.Keskustelu täällä on aika kummallista. Ei ilmennä käsitystäni keskustelusta, jossa erimieliset voivat päätyä jonkinlaiseen kompromissiin. Monet iskevät kehiin roskalehtien lööppejä tai esittävät muuten vaan omia mielipiteitään ja surutta tyrmäävät vastaansanojat.. Aika vaikeaa on täällä oikeasti keskustella.
Eikö tuo tyrmääminen ole joku urheilutermi?Keskustelu täällä on aika kummallista. Ei ilmennä käsitystäni keskustelusta, jossa erimieliset voivat päätyä jonkinlaiseen kompromissiin. Monet iskevät kehiin roskalehtien lööppejä tai esittävät muuten vaan omia mielipiteitään ja surutta tyrmäävät vastaansanojat.. Aika vaikeaa on täällä oikeasti keskustella.
Katso kun annosjakelija tarvii lisää niitä joilla on jo valmiiksi joku kelakorvattava lääkeTänään palsta on melko hiljainen. Ehkä runsas lumentulo saa ajatukset muualle.
Lueskelin juttuja ja katsoin videoita, joissa otetaan kantaa ulkomailla asuvien kansaneläkeleikkauksiin.
Tämä surkuhupaisa tapaus hymyilytti minua:Tänään palsta on melko hiljainen. Ehkä runsas lumentulo saa ajatukset muualle.
Lueskelin juttuja ja katsoin videoita, joissa otetaan kantaa ulkomailla asuvien kansaneläkeleikkauksiin.
Neonikotinoidien poikkeuslupien takiarypsiöljyn takia
Tietysti kun ihmisille syötetään tarpeeksi teräketjuöljyä/selluloosaa vesankontorjunta-aineineen ymsIsä on hyvä elokuva Yle Areenalla. Kannattaa katsoa ja ymmärtää, että kuka tahansa voi sairastua dementiaan. THL:n uusi pääjohtaja Mika Salminen sanoi eilen Ykkösaamussa, että dementia lisääntyy Suomessa. Terv. ketjun ap.
En käy koskaan. Jäi kaikki kotihommat tekemättä
Siinä olisi halpa konstiOPH lakkautus tai henkilöstön jakautus varhaiskasvatukseen on ainoa juttu korjata ne virheet
Tämä on sensuroitu nykyisin pahastiErikoista, että ihmiset ottavat itseensä.
Minusta tämä on rentouttavaa ja mukavaa, enhän minä täällä muuten kävisi.
Hyvä nyrkkisääntö on se, että osaa hyväksyä erilaiset mielipiteet - ilman tätä taitoa varmasti ahdistuu.
Joku täälläkin on ilmaissut ahdistustaan keskustelujen/toisten mielipiteiden vuoksi - heidän on viimeistään nyt hyvä alkaa treenaamaan ja sitä kautta hyväksymään, että kaikki eivät ole yhtä mieltä. Yleensä tämä taito opitaan jo hyvin nuorena.
Esim. vauvalta tai muilta ”sensuroiduilta” palstoilta tänne tullessa kohtalo voi olla karu: tällä palstalla on sananvapaus, täällä ei ihan hevillä poistella viestejä.
Tämä on hieno keskustelupaikka!
Mutta mitä tarkoittaa öyhöttää?Tänne pitäisi perustaa keskusteluketju aiheena miten pääsen eroon tästä palstasta.
Repsahduksia tulee kuin siinä Yle Areenan öyhötysvideossa..
Ymmärtääkö tekoäly "sammakoita suusta"?no on tässä puolensakin jos uskaltaa tuoda oman mielipiteensä esiin. ni sit keskustellaan toki joskus tulee sammakoita suusta ja loukkaa. ei kukaan ole täydellinen. Mut totta se on esim netissä jutellaan niin paljon eriaiheista mitä ei juttelisi ulkomaailmassa kun ei tule mieleen. ok jankkaus mihin itsekin sorrun on hölmöä. kiva etenevä keskustelu on mun mielestä optimi no en itse ole tuolla optimin tasolla mut joskus kai jokaisella on hetkensä ja niitä tulee monia. rohkeemmin vaan sitä juttelua kaikista asioista. mut pyritään välttämään liioittelua nojoo sit on mielikuvitus stoorit on sit asia erikseen.
Pellagra tulee siitä mut se puuttuu vianetsintäkaaviostaMeinaatko että palstan kirjoittajat syövät sianruokaa?
OT?Erikoista, että ihmiset ottavat itseensä.
Minusta tämä on rentouttavaa ja mukavaa, enhän minä täällä muuten kävisi.
Hyvä nyrkkisääntö on se, että osaa hyväksyä erilaiset mielipiteet - ilman tätä taitoa varmasti ahdistuu.
Joku täälläkin on ilmaissut ahdistustaan keskustelujen/toisten mielipiteiden vuoksi - heidän on viimeistään nyt hyvä alkaa treenaamaan ja sitä kautta hyväksymään, että kaikki eivät ole yhtä mieltä. Yleensä tämä taito opitaan jo hyvin nuorena.
Esim. vauvalta tai muilta ”sensuroiduilta” palstoilta tänne tullessa kohtalo voi olla karu: tällä palstalla on sananvapaus, täällä ei ihan hevillä poistella viestejä.
Tämä on hieno keskustelupaikka!❤