http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/200903159246491_ul.shtml
että mulle tuli jotenkin surullinen olo :'( pienet lapset jää ilman äitiä
että mulle tuli jotenkin surullinen olo :'( pienet lapset jää ilman äitiä
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Bonaire::/ surullista,mutta tavistenkin lapset jäävät toisinaan ilman äitiä/isää :|
Alkuperäinen kirjoittaja Bonaire::/ surullista,mutta tavistenkin lapset jäävät toisinaan ilman äitiä/isää :|
Alkuperäinen kirjoittaja nti hulina:Alkuperäinen kirjoittaja Bonaire::/ surullista,mutta tavistenkin lapset jäävät toisinaan ilman äitiä/isää :|
no voi helv....tiedetään eikö saa tulla paha olo myös julkkiksen puolesta?
Alkuperäinen kirjoittaja nti hulina:no voi helv....tiedetään eikö saa tulla paha olo myös julkkiksen puolesta?
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Alkuperäinen kirjoittaja nti hulina:no voi helv....tiedetään eikö saa tulla paha olo myös julkkiksen puolesta?
Saa tulla. Mutta esim. minua, kuten ei varmasti suurinta osaa ihmisistä, ei liikuta yhden tuntemattoman ihmisen kuolema sen enempää kuin miljoonien muidenkaan. Se että on joku bb-julkku ei muuta asiaa.
Alkuperäinen kirjoittaja nti hulina:eikä näitä ketjuja tarvi aukaista jos ei kiinnosta
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Alkuperäinen kirjoittaja nti hulina:no voi helv....tiedetään eikö saa tulla paha olo myös julkkiksen puolesta?
Saa tulla. Mutta esim. minua, kuten ei varmasti suurinta osaa ihmisistä, ei liikuta yhden tuntemattoman ihmisen kuolema sen enempää kuin miljoonien muidenkaan. Se että on joku bb-julkku ei muuta asiaa.
Alkuperäinen kirjoittaja nti hulina:Alkuperäinen kirjoittaja Bonaire::/ surullista,mutta tavistenkin lapset jäävät toisinaan ilman äitiä/isää :|
Alkuperäinen kirjoittaja winhis:Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Alkuperäinen kirjoittaja nti hulina:no voi helv....tiedetään eikö saa tulla paha olo myös julkkiksen puolesta?
Kyllä mua koskettaa, jos kuulen jonkun yksittäisen ihmisen vastaavan tarinan, oli se sitten naapurin maija tai joku julkkis. Tiedän, että ihmisiä kuolee vastaavasti joka päivä, mutta kun tarina saa kasvot, se koskettaa enemmän.
Alkuperäinen kirjoittaja plääh:Alkuperäinen kirjoittaja nti hulina:Alkuperäinen kirjoittaja Bonaire::/ surullista,mutta tavistenkin lapset jäävät toisinaan ilman äitiä/isää :|
suretko jokaista kuolevaa ihmistä? ihmisiiä kuolee jokapäivä syöpään ym mutta he eivät ole julkisuudessa. Mä en tajua mikä tästä ihmisestä tekee sen suuremman jota koko maailma kuolee, ihminen josta lähes kukaan suomalainenkaan ei ollut kuullut ennen tätä sairastumista
Alkuperäinen kirjoittaja juuh:Ehkä tämä on epäempaattisten miesten tapa kokea maailmaa. Nämä uutiset koskettavat varmaan siksi, että tällaista voi tapahtua kenelle vaan ei siksi, että kyseessä on julkkis. On ihan hyväkin joskus miettiä, että mitä jos..ja sitä kautta oppia arvotamaan sitä mitä on.
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Alkuperäinen kirjoittaja juuh:Ehkä tämä on epäempaattisten miesten tapa kokea maailmaa. Nämä uutiset koskettavat varmaan siksi, että tällaista voi tapahtua kenelle vaan ei siksi, että kyseessä on julkkis. On ihan hyväkin joskus miettiä, että mitä jos..ja sitä kautta oppia arvotamaan sitä mitä on.
Kun tuon saman on saanut kerran nähdä ihan livenä, kun parikymppinen kaverini koki saman kohtalon, niin silloin jo tuli mietiskeltyä asiaa ihan riittävästi. Ehkäpä juuri siksi ei oiekin jaksa liikuttua.
Alkuperäinen kirjoittaja huoh:Mun mielestä mennyt jo vähän överiksi koko homma. Rajansa kaikella.
Ällöttävää massäilyä kipeällä asialla. Luulisi jo Goodyn haluavan olla rauhassa kaikelta mediasirkukselta. Sääliksi käy niitä lapsia.