jade goody aikaa enään tunteja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nti hulina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja nti hulina:
no voi helv....tiedetään eikö saa tulla paha olo myös julkkiksen puolesta?

Saa tulla. Mutta esim. minua, kuten ei varmasti suurinta osaa ihmisistä, ei liikuta yhden tuntemattoman ihmisen kuolema sen enempää kuin miljoonien muidenkaan. Se että on joku bb-julkku ei muuta asiaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:

Saa tulla. Mutta esim. minua, kuten ei varmasti suurinta osaa ihmisistä, ei liikuta yhden tuntemattoman ihmisen kuolema sen enempää kuin miljoonien muidenkaan. Se että on joku bb-julkku ei muuta asiaa.

eikä näitä ketjuja tarvi aukaista jos ei kiinnosta

Kyllä mua koskettaa, jos kuulen jonkun yksittäisen ihmisen vastaavan tarinan, oli se sitten naapurin maija tai joku julkkis. Tiedän, että ihmisiä kuolee vastaavasti joka päivä, mutta kun tarina saa kasvot, se koskettaa enemmän.

Ihan sama onko julkku tai tavis, on aina ikävää ja surullista nuoren ihmisen kuolema ja vielä jää pienet lapset.
On se vaan vaarallinen tuokin syöpä kun ei ajoissa todeta. Eikös sitä aiheuta lukuisat irtosuhteet mm.

Alkuperäinen kirjoittaja Bonaire:
:/ surullista,mutta tavistenkin lapset jäävät toisinaan ilman äitiä/isää :|

suretko jokaista kuolevaa ihmistä? ihmisiiä kuolee jokapäivä syöpään ym mutta he eivät ole julkisuudessa. Mä en tajua mikä tästä ihmisestä tekee sen suuremman jota koko maailma suree, ihminen josta lähes kukaan suomalainenkaan ei ollut kuullut ennen tätä sairastumista

Alkuperäinen kirjoittaja winhis:

Kyllä mua koskettaa, jos kuulen jonkun yksittäisen ihmisen vastaavan tarinan, oli se sitten naapurin maija tai joku julkkis. Tiedän, että ihmisiä kuolee vastaavasti joka päivä, mutta kun tarina saa kasvot, se koskettaa enemmän.

mulla sama juttu....en tiädä sitten onko se hyvä vai huono piirre ihmisessä.

No ei tuossa ole mielestäni mitään tekemistä sen kanssa, että kyseinen kuoleva on julkkis. Kuolema koskettaa aina, kun sillä on kasvot. Oli ne julkkiksen tahi "taviksen".

Minua kouraisee aina erityisen paljon, jos kuoleman kohtaavalta jää taakseen pieniä lapsia. Johtunee siitä, kun itselläkin pieni lapsi - pistää miettimään ja kiittämään jokaisesta päivästä, jonka saa lapsensa kanssa olla.

Alkuperäinen kirjoittaja plääh:
Alkuperäinen kirjoittaja Bonaire:
:/ surullista,mutta tavistenkin lapset jäävät toisinaan ilman äitiä/isää :|

suretko jokaista kuolevaa ihmistä? ihmisiiä kuolee jokapäivä syöpään ym mutta he eivät ole julkisuudessa. Mä en tajua mikä tästä ihmisestä tekee sen suuremman jota koko maailma kuolee, ihminen josta lähes kukaan suomalainenkaan ei ollut kuullut ennen tätä sairastumista

en tietenkää voi surra jokaista kuolevaa ihmistä! mutta kyllä nämä jotenkin koskettaa oli julkku tai tuntematon....minä nyt olen muutenkin seurannut jade goodyn elämää monta vuotta alkaen englannin BB:stä.

Ystävättäreni menehtyi syöpään viime vuonna, ja häneltä tuli viimeinen viesti kuolemaa edeltävänä päivänä. Viesti kuului : Enää tunteja tai päiviä jäljellä. Kyllä se koski. Tämä Jadesta kertova viesti nosti pintaan aivan saman tunteen. Julkkis tai ei niin se satuttaa jos ja kun se osuu kohdalle.

Ehkä tämä on epäempaattisten miesten tapa kokea maailmaa. Nämä uutiset koskettavat varmaan siksi, että tällaista voi tapahtua kenelle vaan ei siksi, että kyseessä on julkkis. On ihan hyväkin joskus miettiä, että mitä jos..ja sitä kautta oppia arvotamaan sitä mitä on.

Alkuperäinen kirjoittaja juuh:
Ehkä tämä on epäempaattisten miesten tapa kokea maailmaa. Nämä uutiset koskettavat varmaan siksi, että tällaista voi tapahtua kenelle vaan ei siksi, että kyseessä on julkkis. On ihan hyväkin joskus miettiä, että mitä jos..ja sitä kautta oppia arvotamaan sitä mitä on.

Kun tuon saman on saanut kerran nähdä ihan livenä, kun parikymppinen kaverini koki saman kohtalon, niin silloin jo tuli mietiskeltyä asiaa ihan riittävästi. Ehkäpä juuri siksi ei oiekin jaksa liikuttua.

Traagiset kohtalot on aina surullisia.
Mutta mä en voi mitään että mua etoo tuo omalla sairaudella ja lähestyvällä kuolemallaan mässäily :/
Palstan kaksinaismoralistit nyyhkyttää brittiläistä bb julkkista, joka on myynyt koko elämänsä kuolemaa myöten tabloi-lehdille. Ja samaan aikaan samat palstalaiset nauravat ja ilkkuvat suomalaisia "julkkuja" jotka ovat myynneet koko elämänsä seiskalle :snotty:
Pohjimmiltaan kuitenkin kaikissa tapauksissa on sama lähtökohta, pakottava tarve olla julkisuudessa vaikka ei ole mitään muuta tarjottavaa kun itsensä.

Mun mielestä mennyt jo vähän överiksi koko homma. Rajansa kaikella.
Ällöttävää massäilyä kipeällä asialla. Luulisi jo Goodyn haluavan olla rauhassa kaikelta mediasirkukselta. Sääliksi käy niitä lapsia.

Alkuperäinen kirjoittaja juuh:

Kun tuon saman on saanut kerran nähdä ihan livenä, kun parikymppinen kaverini koki saman kohtalon, niin silloin jo tuli mietiskeltyä asiaa ihan riittävästi. Ehkäpä juuri siksi ei oiekin jaksa liikuttua.

Eikö se ole sitten hyvä, että joillakin pohdintaa aiheuttaa tämä kuoleva kaukainen tyyppi eikä tuttu kuten sinulla. Vai miksi katsot oikeudeksesi tulla vänkäämään tänne, että tarviiko julkkua surra. Huomaan, että tämä kuitenkin muistuttaa sinuakin siitä kuolleesta kaverista ja eikö se ole ihan hyvä asia.

Alkuperäinen kirjoittaja huoh:
Mun mielestä mennyt jo vähän överiksi koko homma. Rajansa kaikella.
Ällöttävää massäilyä kipeällä asialla. Luulisi jo Goodyn haluavan olla rauhassa kaikelta mediasirkukselta. Sääliksi käy niitä lapsia.

On perustellut julkisuuttaan tuossa vaiheessa sillä, että rahoittaa lastensa elämää ja opiskelua tms.

Mutta joo, kuolema on niin henkilökohtainen ja kipeä asia, etten kyllä ymmärrä, jos kuoleman hetkellä on kameroita kuvaamassa.

Yhteistyössä