Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä:
Traagiset kohtalot on aina surullisia.
Mutta mä en voi mitään että mua etoo tuo omalla sairaudella ja lähestyvällä kuolemallaan mässäily :/
Palstan kaksinaismoralistit nyyhkyttää brittiläistä bb julkkista, joka on myynyt koko elämänsä kuolemaa myöten tabloi-lehdille. Ja samaan aikaan samat palstalaiset nauravat ja ilkkuvat suomalaisia "julkkuja" jotka ovat myynneet koko elämänsä seiskalle :snotty:
Pohjimmiltaan kuitenkin kaikissa tapauksissa on sama lähtökohta, pakottava tarve olla julkisuudessa vaikka ei ole mitään muuta tarjottavaa kun itsensä.
Mun käsittääkseni, Jade on myynyt juttunsa lehdille, koska haluaa laittaa rahat lapsillensa, perustaa lapsille siis rahaston. Kyllä mäki voisin lasteni hyväksi sen tehdä, jos olisin kuolemassa.
Come on, et kai sä oikeasti ole noin naiivi?
Kyseinen henkilö on myynyt koko elämänsä juorulehdille jo mennessään bb-taloon. Eiköhän hän olisi keksinyt jonkun toisen perustelun sille miksi haluaa kuolla lehdistön valvovien silmien alla, jos hänellä ei olisi ollut perhettä.
Voi tietysti olla, että väittää vaan laittavansa ne rahat lastensa rahastoon.
Tuntuu niin hullulta, että joku myis sairautensa ja kuolemasa lehdille vaan koska haluaa olla julkkis hinnalla millä hyvänsä, sellanen olis jo tosi sairasta.
En tiedä miten asiat oikeasti on, eikä se mulle kuulukkaan. On hänen oma asiansa, miten toimii.
Koskettava tarina jokatapauksessa.