S
Suzyanne
Vieras
Jäi kyllä paha mieli. Olen muuttanut tammikuun lopulla, ja ihmettelin vähän kun lääkäri sanoi että tietojani ei näy koneella, olen kuitenkin käynyt kyseisessä tk:ssa jo muutaman kerran.
Mutta. Lääkäri suhtautui epäilevästi diagnoosiin joka minulla on, koska ei nähnyt kuulemma tietojani. Lääkäri sanoi että hän luulee tuon diagnoosin olevan vain sen tehneen lääkärin (Perinnöllisyyslääketieteen klinikan ylilääkäri) oletus. (siksi sanoi noin, koska ei ole koskaan kuullutkaan kyseisestä sairaudesta) Sanoi myös että voi olla että lähete jonka pyysin hänet laittamaan, tulee bumerangina takaisin, samasta syystä.
Kun kysyin vastaanottotiskiltä, niin kyllä tietoni siellä koneella näkyivät, ja myös tuo kyseinen diagnoosi. :O Tuo diagnoosi on tehty jo vuosikausia sitten, joten ilman muuta näkyy tiedoissani. Lisäksi diagnoosista ei ole kyllä mitään epäilystä. Sairauteni aiheuttaa sen verran näkyvääkin vaivaa, että ei se kyllä luulotautia ole. Lisäksi suvussani on tätä sairautta.
Lisäksi lääkäri oli todella tyly ja töykeä, ei kuunnellut loppuun asti, keskeytti ja suunnilleen tiuskimalla ilmaisi että olen hänestä luulotautinen.
Kannattaisiko tehdä valitus? Eihän siitä mitään hyötyä olisi välttämättä, mutta olisihan se kiva jos lääkäri joutuisi pomonsa puhutteluun.
Mutta. Lääkäri suhtautui epäilevästi diagnoosiin joka minulla on, koska ei nähnyt kuulemma tietojani. Lääkäri sanoi että hän luulee tuon diagnoosin olevan vain sen tehneen lääkärin (Perinnöllisyyslääketieteen klinikan ylilääkäri) oletus. (siksi sanoi noin, koska ei ole koskaan kuullutkaan kyseisestä sairaudesta) Sanoi myös että voi olla että lähete jonka pyysin hänet laittamaan, tulee bumerangina takaisin, samasta syystä.
Kun kysyin vastaanottotiskiltä, niin kyllä tietoni siellä koneella näkyivät, ja myös tuo kyseinen diagnoosi. :O Tuo diagnoosi on tehty jo vuosikausia sitten, joten ilman muuta näkyy tiedoissani. Lisäksi diagnoosista ei ole kyllä mitään epäilystä. Sairauteni aiheuttaa sen verran näkyvääkin vaivaa, että ei se kyllä luulotautia ole. Lisäksi suvussani on tätä sairautta.
Lisäksi lääkäri oli todella tyly ja töykeä, ei kuunnellut loppuun asti, keskeytti ja suunnilleen tiuskimalla ilmaisi että olen hänestä luulotautinen.
Kannattaisiko tehdä valitus? Eihän siitä mitään hyötyä olisi välttämättä, mutta olisihan se kiva jos lääkäri joutuisi pomonsa puhutteluun.
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen: