Jäi vähän päälle :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Miä

Vieras
Ylistin poikaa tossa päivällä kun se pärjäsi yksin 1,5 tuntia pihalla :D Nyt se hoki koko päivän että kyllä minä tämän lautasen huuhtelen, kyllä minuun voi luottaa. Kyllä minä itteni hyvin pesen, minuun voi luottaa. En kaiva kuoppaa enää tähän voirasiaan, olen sen verran iso poika että minuun voi luottaa :D :D :heart:

No 6-vuotias :ashamed: Miä olen koko päivän miettinyt olenko miä niin paska äiti että olen pelkkää hallaa tehnyt tuolle lapselle kun se on noin riemuissaan kun saa olla vähän yksin :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja dip:
Siis miks noin iso poika ei sit vois olla ulkona yksin?

No näköjään voi mutta en ole aiemmin uskaltanut päästää :ashamed: Miulla on tosi sonta olo kun näin miten iloinen poika oli kun siihen luotettiin. En miä tajunnut miten ylisuojeleva olen, ei sitä aina näe :/

No äh - älä ny siitä murhetta kanna. Oo iloinen siitä kun näit miten se poikaan vaikutti =) Hän selvästi tunsi olevansa iso poika ja jatkossakin varmaan osaa nauttia tästä vastuusta.

Älä itteäs soimaa, me äidit ollaan usein vähän liian ylisuojelevia. Ihanaa kun poika on noin innoissaan, huomaa että häneen luotetaan ja on jo iso poika, varmasti nostaa itsetuntoa :)

No nih! Hyvä kun rohkaisit itsesi ja päästit. Siitä voit olla tyytyväinen. Ja samalla näit, mikä ilo lapselle, mikä itseluottamus... ja sinä voit olla ylpeä, ja antaa poikasi tehdä enemmän... positiivinen kierre!

Kiitos =) Miulle tuli vaan niin kamala olo kun tajusin miten miä olen itse aika paljon tuon pojan arkuuteen ja itseluottamukseen vaikuttanut, negatiivisesti :( No, miä parhaani yritän että tämä tästä korjaantuu. Poika menee kuulemma huomenna laskemaan pihalle liukurilla ja tulee sen jälkeen kasaamaan itselleen laskiaspullan :D Pitää kiittää myös päiväkodissa tuosta huomiosta, en miä ite olisi sitä nähnyt :ashamed:

Uusimmat

Yhteistyössä