Jaksatteko/jaksaako lapsenne iltaisin pk.n jälkeen vielä harrastaa jotain?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hei
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hei

Vieras
Mä jo yöllä täällä kyselin asiaa kun kipeenä mietiskelee kaikenlaista..

Me ei jakseta pk.n jälkeen iltaisin enää mitään harrastaa kun poika 3.5 v ei millään nuku päiväunia on tosi väsy ja kiukkuinen jo kuuden aikaan illalla.

Onko muilla iso liuta harrastuksia? Ja käykö teillä 3.5 vuotiailla jo kavereita kotona leikkimässä?

Meillä ongelma se, että sekut jo paljon vanhempia eikä naapurissakaan asu saman ikäisiä. Nyyh! Äitiä huolestuttaa tuleeko pojasta yksinäinen tätä menoa!!!!

eiköhän siinä päiväkodissa ole ihan tarpeeksi toimintaa yhdelle päivälle, meillä ainakin hoitopäivinä ei "harrasteta" mitään.
ja kavereita ei käy, kun niitä ei ole.. ei kannata vielä huolestua, eikös ne kaverit tule sitten viimeistään koulun myötä, näin olen itse ajatellut..

Totta pk.ssa toimintaa yllin kyllin ja siitähän väsy on. Kumma,että sitä äitinä aina ajattelee,et onko kaikki nyt ok? Onhan poika vielä pieni ja varmasti niitä kavereita löytyy toivottavasti ainakin kouluun mennessä....

noi voihan 3.5v käydä vaikka uimassa(hallissa) tai ratsastamassa ponilla tai pyöräilemässä. mutta ei ei meillä harrasteta varsinaisesti mitään,pyöräilystä tykkää. ratsastamaan veisin jos olisi varaa. ei kait sitä tarvitse pk/työpäivän jälkeen jaksaakkaan mitään harrastaa.

Meillä riittää päiväkoti.En kyllä "raahaisi"enää påitkän tarha päivän jälkeen lasta vielä harrastamaan.Toistaiseksi hyvä näin.Eriasia sitten kun itse haluaa aloittaa jonkun harrastuksen...Sitten mietitään asiaa uudelleen

tota kaveri asiaa minäkin mietin,lähinnä omalta kannalta(lapsella on kuitenkin 7h leikki seuraa hoidossa),me kun yleensä nähtiin muita äitei päivällä,kun iltapv heidän puolisot kotiutuu. nyt ei sitten ole sitäkään juttuseuraa enään. -tällä hetkellä kotona olen flunssassa