Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja 08.03.2006 klo 12:18 tamalo kirjoitti:mä toimin näin: kerään kaikki tositteet ostoista ja myynneistä ja kuluista. sitten kun veroehdotus tulee laitan siihen siis jos myyntiä ollut ihan oikeesti eikä vaan sellasta harrastelua. 8500e on se raja , jolla myynti tulee arvonlisäveron alaiseksi. itsellä toistaiseksi vielä enemmän harrastus kuin työ. myyn kotigastronomin ja avonin (ihan alkumetreillä toiminta) tuotteita.
Alkuperäinen kirjoittaja 10.03.2006 klo 23:11 vieras kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 08.03.2006 klo 12:18 tamalo kirjoitti:mä toimin näin: kerään kaikki tositteet ostoista ja myynneistä ja kuluista. sitten kun veroehdotus tulee laitan siihen siis jos myyntiä ollut ihan oikeesti eikä vaan sellasta harrastelua. 8500e on se raja , jolla myynti tulee arvonlisäveron alaiseksi. itsellä toistaiseksi vielä enemmän harrastus kuin työ. myyn kotigastronomin ja avonin (ihan alkumetreillä toiminta) tuotteita.
Mä aikoinani otin asiata selvää ja käsitin asian näin: Kiakesta voitosta, olipas se vaikka 50e joudut maksamaan veroa tuloprosentin mukaisesti.