järjen köyhyyttä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tsiisus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tsiisus

Vieras
Minä en siis kertakaikkiaan kestä noita ketjuja, joissa haukutaan niitä äitejä, jotka ovat lastensa kanssa kotona ja kellä ei ole ammattia tai koulutusta. Hyvänen aika sentään, lopettakaa se haukkuminen.

Suomen maahan tehdään muutenkin liian vähän lapsia. On hyvä, että joku oikeasti tekee lapsia ja hoitaa ne hyvin, antaa hyvän perusturvallisuuden kotioloissa.

Itse opiskelen yliopistossa ja olen monta äitiä tavannut, jotka ovat kouluttaneet itsensä vasta myöhemmin, lastensaamisen jälkeen. Eikä kaikki työ tarvitse koulutusta, silti kaikki työ on tärkeää.

Alkaa muutenkin pursuamaan korvista ulos nämä nykyajan arvot, raha ja raha ja työ ja työ. Kohta ei ole Suomen maassa lapsia ollenkaan, onko se sitten yhteiskunnan kannalta hyvä asia.

Jokainen ihminen on laulun arvoinen, jokainen ihminen on tärkeä.

Mulle on ihan sama onko kotiäiti vai töissä käyvä äiti.
Ei pitäisi olla mitään tarvetta haukkua kumpaakaan.Jokainen perhe/äiti tekee omat ratkaisunsa ja siitä pitäisi mitään murhetta toisille olla.

Ne on kateellisia jotka haukkuu kotiäitejä.
Kotiäitiyden valinnut nainen on sissi.
Hän laittaa arvot järjestykseen, elikkäs hänelle merkitsee omat lapset eniten maailmassa.
Meillä jokaisella Suomalaisella äidillä on mahdollisuus hoitaa oma lapsi kotona 3-vuotiaaksi,
jos vaan äiti HALUAA ja asia on jämptisti näin turha lässyttää muuta.

Itse kouluja käyneenä voinen todeta, ettei ne niin ihmeellisiä ne ole ne tutkinnot ja akateemiset ammatit. Voisin olla yhtä onnellinen vaikkapa kaupan kassalla, kunhan olisi mukava työporukka ja tykkäisin työstäni.

Alkuperäinen kirjoittaja äiti:
Hän laittaa arvot järjestykseen, elikkäs hänelle merkitsee omat lapset eniten maailmassa.
Meillä jokaisella Suomalaisella äidillä on mahdollisuus hoitaa oma lapsi kotona 3-vuotiaaksi,

Jos arvon äiti olisi sitten ystävällinen ja lopettaisi toisten perheiden valintojen arvostelemisen lässyttämisellä. SINÄ et todellakaan tiedä toisten perheitten tilanteesta mitään. Tuolla tavalla ei arvostusta ansaita!

Alkuperäinen kirjoittaja äiti:

Tässä taas tulee toinen ääripää. Kaikki ei halua jäädä kotiin ja ihan yhtä hyvät arvot sillä äidillä on kuin kellä tahansa muulla.

Yhteistyössä