Järkkyy: Paimiolaiset rasistit vauhdissa:-O

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Vieläkö te rasistit jaksatte??? Ja mitä tulee tuohon että ketään ei varmaan pelota liikkua ??? Voi vittu, oikeesti, käytkö ikinä ulkona??? Mun kimppuun on käyty tummapintaisten toimesta keskellä kirkasta päivää bussissa (kahdesti), Myyrmannissa, Myyrmannin pihalla, Helsingin rautatieasemalla ja junassa.

Joku miettii että miksi näin, eihän kukaan normaali saa normaalisti noin paljon "huomiota". Kerran kamppasin käsilaukkuvarkaan, kerran menin tappeluun väliin, kerran yritettiin raiskata (kyllä, keskellä päivää) ja pari kertaa saanut perääni ihan kunnon stalkkerin. Yksi vainosi mua viikkokausia, eikä poliisi voinut asialle mitään. Mä en kannata oman käden oikeutta mutta näen kyllä ettei ihmisten pinna veny loputtomiin. Parin vuoden sisään rytisee ja kunnolla jos meno ei rauhoitu. White flight on jo todellisuutta täällä etelässä.

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja helmeilevä urpo:
vaan tilastot ei huomioi ko. henkilöiden lähtökohtia ym.. otetaampa huomioon kuinkapaljon valtio ja eri järjestöt panostaa maahanmuuttajiin ja heidän tulevaisuuteen verrattuna alkuperäiskansaan... jos kaikki olisi samoissa asetelmissa niin voisi tilastot hiukan muuttua.

Kerro, miten valtio on esimerkiksi minun maahanmuuttaja-aviomieheeni panostanut? :D

no en hänen taustaa tiedä mutta monesti näissä pakolaismaahanmuuttajien tapauksissa käytetään suuret summat tukemiseen ym. tunnen kyllä monia jotka ovat muuttaneet maahan ihan omasta tahdosta esim. avioliiton ym. myötä ja heidän kohdallaan ei hirveitä apuja ole ollut valtion ja muiden taholta... mutta nyt oli keskustelussa nämä kiintiöpakolaiset. ja sitä myönnän vastustavani eli punaniskajuntti olen siinä asiassa :D

Alkuperäinen kirjoittaja Mää:
Alkaako meillä kenties rotujen välinen sisällissota jossain vaiheessa.

En usko. Ne on ennemminkin sosiaaliset ympyrät, jotka vetävät tiettyjä ihmisryhmiä toisiinsa kiinni. Maahanmuuttajissa on valitettavan kapea keskiluokka. Korkeasti koulutettujen keskuudessa kansalaisuudella ei ole väliä, kuten ei tunnu olevan slummeissakaan. Ihonväri ei ihmisiä eroittele, vaan koulutustaso.

mutta nyt oli keskustelussa nämä kiintiöpakolaiset. ja sitä myönnän vastustavani eli punaniskajuntti olen siinä asiassa :D

Njaa. Sinä puhuit maahanmuuttajista, sillä termillä, mutta tarkoitatkin kiintiöpakolaisia.

Mä vastustan lähinnä vaan turhia turvapaikanhakijoita, en kiintiöpakolaisia. Jos YK on pakolaisstatuksen antanut, on tarve varmasti todellinen, mutta sellaista elintasopakolaisuutta missä tullaan tänne elämään sossun rahoilla en siedä.

Alkuperäinen kirjoittaja lol:
Alkuperäinen kirjoittaja Lillu:
Alkuperäinen kirjoittaja lol:
Riippuu maahanmuuttajasta. Ei kaikista tule koskaan.

Siihen, pitääkö edes tulla, en ota nyt kantaa.

Ei tietenkään tule. Kyse on keskiarvosta.

Suomeen tulevat pärjäävät tilastoissa erittäin hyvin, kun niitä vertaa täällä syntyneisiin ja tänne otettuihin.

Nämä tilastot taitaa sitten olla thorssin & co maksamia ja järjestämiä :whistle: :laugh:

Ne on tilastokeskuksen tilastoja ja tilastokeskuksen uskoisin olevan valtion tutkimuksellinen laitos.

Yhtä luotettavaa kuin se, että kansanedustajat ja ministerit ajavat Suomen ja suomalaisten asioita. On tilastoja ja "tilastoja", ja se riippuu tilaajatahosta, lue: maksajasta.

Tilastojen mukaan 99,9 % somalinaisista ei työllisty 10 vuoden maassaolon jälkeen. Näistä 50 % on eläkkeellä jo maahan tullessaan. Miehistäkin työllistyy vain 30 % 10 maassaolovuoden jälkeen. Näistä puolet työllistyy ammatteihin joita ei olisi ilman maahanmuuttajia.

Mä asun Paimiossa ja kyllä voin ihan suoraan sanoa että vituttaa. Ja juurikin se selän takana puuhailu ja salailu. Oikeasti tekis mieli muuttaa pois, mutta kun täällä on aina asunut ja saanut elää rauhallista, turvallista elämää ei tekis mieli. Mutta rauha lienee mennyt... Ja Turvallisuus. En edes miellä itseäni kovin suvaitsevaiseksi ihmiseksi joten saankin kai sauhuta kiukusta.
Sitäpaitsi, mä miellän tän paikan just niin sisäsiittoiseksi, että ei tulisi mieleenkään tänne perustaa tollasta paikkaa, kyllähän toi tiedotustilaisuus jotain kertoi mielialasta! :(

Alkuperäinen kirjoittaja myös Paimiosta:
Mä asun Paimiossa ja kyllä voin ihan suoraan sanoa että vituttaa. Ja juurikin se selän takana puuhailu ja salailu. Oikeasti tekis mieli muuttaa pois, mutta kun täällä on aina asunut ja saanut elää rauhallista, turvallista elämää ei tekis mieli. Mutta rauha lienee mennyt... Ja Turvallisuus. En edes miellä itseäni kovin suvaitsevaiseksi ihmiseksi joten saankin kai sauhuta kiukusta.
Sitäpaitsi, mä miellän tän paikan just niin sisäsiittoiseksi, että ei tulisi mieleenkään tänne perustaa tollasta paikkaa, kyllähän toi tiedotustilaisuus jotain kertoi mielialasta! :(

Rauha ja turvallisuus...no, onko siellä ollutkaan sellaista koskaan? Mä oon asunut Paimiossa ja meillä on siellä loma-asunto, eikä se mikään lintukoto ole esimerkiksi Turkuun verrattuna.

mutta nyt oli keskustelussa nämä kiintiöpakolaiset. ja sitä myönnän vastustavani eli punaniskajuntti olen siinä asiassa :D

Njaa. Sinä puhuit maahanmuuttajista, sillä termillä, mutta tarkoitatkin kiintiöpakolaisia.

Mä vastustan lähinnä vaan turhia turvapaikanhakijoita, en kiintiöpakolaisia. Jos YK on pakolaisstatuksen antanut, on tarve varmasti todellinen, mutta sellaista elintasopakolaisuutta missä tullaan tänne elämään sossun rahoilla en siedä.

no anteeksi epäselvä ilmaisuni..siinäpä se jutunjuuri onkin jota ei haluta myöntää kuinkapaljon näistä turvapaikanhakijoista on oikeasti sitä mitä väittävät olevansa? en oikein jaksa uskoa että joku köyhistä oloista oleva kykenisi kustantamaan matkansa tänne ihan noin vain.. täytyy olla suhteita ja rahaa että pääsee pois ko paikoista tästä on ollut yleistäkin keskustelua mutta se vaimennetaan tehokkaasti. ja sitten on ollut oikeuslaitokselle kalliita opintomatkoja muualle kansanmurha syytteiden perässä... :whistle:

Rauha ja turvallisuus...no, onko siellä ollutkaan sellaista koskaan? Mä oon asunut Paimiossa ja meillä on siellä loma-asunto, eikä se mikään lintukoto ole esimerkiksi Turkuun verrattuna.

Paljonko siellä on asukkaita? Siellä pompsahi 2000 luvun taitteessa rikosmäärät uudelle tuhatluvulle, kun rikollisuus lisääntyi 33% vuosivauhtia...

Jep.

Paimio.

Paikka, jossa 10 000 ihmistä saa aikaan yli 1000 rikoslain alaista rikosta vuosittain.

Uskon, että pakolaisten tulo alueelle vähentää päätäkohden laskettavaa rikollisuutta.

Sä olet asunut väärässä "kaupunginosassa". Onhan täällä omat levottomat alueet, mutta mä asunkin nimenomaan rauhallisella seudulla ja täällä on ihan hyvin voinu hiipata keskellä yötä menemään. Ja en mä tätä lintukodoksi väittänytkään, siihen viittasin tolla kommentilla et ei mulla tulisi mieleenkään tänne perustaa tollasta. Mut eipä ole mun päätös, ei edes ollut mahdollista vaikuttaa siihen päätökseen, sehän se päistääkin :(

no anteeksi epäselvä ilmaisuni..siinäpä se jutunjuuri onkin jota ei haluta myöntää kuinkapaljon näistä turvapaikanhakijoista on oikeasti sitä mitä väittävät olevansa? en oikein jaksa uskoa että joku köyhistä oloista oleva kykenisi kustantamaan matkansa tänne ihan noin vain.. täytyy olla suhteita ja rahaa että pääsee pois ko paikoista tästä on ollut yleistäkin keskustelua mutta se vaimennetaan tehokkaasti. ja sitten on ollut oikeuslaitokselle kalliita opintomatkoja muualle kansanmurha syytteiden perässä... :whistle:

Kai tiedät, ettei kiintiöpakolainen ole sama asia kuin turvapaikanhakija? Kerroit vastustavasi kiintiöpakolaisia.

Turvapaikan tarpeessa olevan ei tarvitse olla köyhä. Itse asiassa esim. politiikassa aktiivisesti toimivat varakkaat vaikuttajat ovat suuremmassa vaarassa monessa maassa kuin ns. rivikansalaiset. Eiväthän rivikansalaiset ole uhka, poliittiset vastustajat ovat.

Mutta moni hakee turvapaikkaa turhaan, väärillä henkilötiedoillakin, siitä ei pääse mihinkään. Turvapaikanhakijoita tulee paljon turvalliseksi luokitelluista maista, ilman perusteita, joka tapaus on silti tutkittava ja se vie aikaa & rahaa. Sillä aikaa turvapaikanhakija tapaa kivan suomalaisen itseään 14 v vanhemman viiden lapsen yyhoon kapakassa, avioituu, ja kun hylätty turvapaikkapäätös saapuu niin voikin jo hakea oleskelulupaa perhesyiden perusteella. Ou jee.

Sä olet asunut väärässä "kaupunginosassa". Onhan täällä omat levottomat alueet, mutta mä asunkin nimenomaan rauhallisella seudulla ja täällä on ihan hyvin voinu hiipata keskellä yötä menemään. Ja en mä tätä lintukodoksi väittänytkään, siihen viittasin tolla kommentilla et ei mulla tulisi mieleenkään tänne perustaa tollasta. Mut eipä ole mun päätös, ei edes ollut mahdollista vaikuttaa siihen päätökseen, sehän se päistääkin :(

Rauhallisempaa seutua kuin se, missä meillä on loma-asunto, saa hakea. Mun sinkkunaisboksi oli keskustassa, Metkahinnan takana. Ja siellä rauhallisella alueella on liikkunut epämääräistä sakkia, on pöllitty tavaraa, jne.

Jos joku saa turvapaikan Suomesta, hän saa sen. Se on lainmukaista.
Pääkaupunkiseudulla lienee eniten turvapaikan saaneita, joten on vain reilua että Paimio tekee osuutensa.
Toisaalta Suomessa on niin vähän turvapaikansaaneita että ehkä olisi aika lopettaa keskitysleirit, nimetä jokaiselle perheelle/yksilölle tukihenkilönsä ja järjestää arki mahdollisimman todellisuutta vastaavaksi heti kärkeen. Töitä ilman vars. palkkaa, elantoa ja asuntoa vastaan. Suomenkielen opetusta ja organisoitua sopeutusta yhteiskuntaan .
Nuo ovat melkoisia leirejä ja siellä se tyhmyyskin tiivistyy, en edes usko että se on edullisempaa kuin yksilöllinen kotoutus.
No mutta, minä en näitä asioita päätä. Ottaa vaan päähän kun köyhät tappelevat köyhien kanssa samaan aikaan kun herrat porhaltaa ja nauraa päälle. Ei sen Paimion työttömän leipää se pakolainen vie vaan joku muu.

Rauhallisempaa seutua kuin se, missä meillä on loma-asunto, saa hakea. Mun sinkkunaisboksi oli keskustassa, Metkahinnan takana. Ja siellä rauhallisella alueella on liikkunut epämääräistä sakkia, on pöllitty tavaraa, jne.

No tottahan on sekin et tuskin mistään löytyy paikkaa jossa ei olisi hiipattu tai pöllitty jotain joskus. Ja onhan se totta että täällä on kaikenlaisia tyyppejä, jotka touhuu omiaan, mutta missä ei olisi? Onko Turku sitten kovinkin paljon rauhallisempi?
Edelleen väitän, että olen täällä saanut elää rauhassa ja turvassa. Omille lapsilleni olisin toivonut samaa, mut aina ei voi voittaa, sääli :(

Alkuperäinen kirjoittaja BDT:
Pääkaupunkiseudulla lienee eniten turvapaikan saaneita, joten on vain reilua että Paimio tekee osuutensa.

Turvapaikan saanut saa muuttaa ihan mihin tahansa, ja tuskin jää Paimioon.

No siinä tapauksessa Paimiolle jää vain hautomon rooli. Mitä ne itkee. Sitäpaitsi ne rahaa siihen, yllin kyllin.

No tottahan on sekin et tuskin mistään löytyy paikkaa jossa ei olisi hiipattu tai pöllitty jotain joskus. Ja onhan se totta että täällä on kaikenlaisia tyyppejä, jotka touhuu omiaan, mutta missä ei olisi? Onko Turku sitten kovinkin paljon rauhallisempi?
Edelleen väitän, että olen täällä saanut elää rauhassa ja turvassa. Omille lapsilleni olisin toivonut samaa, mut aina ei voi voittaa, sääli :(

Olet siis päättänyt, että lastesi rauha ja turvallisuus on mennyttä?
Tänne ne teidän pakolaiset ekana suuntaa, ollos huoleti :)

Miksei niitä vastaanotto keskuksia laiteta lappiin. Kansoittuisi sekin alue vähän tihkumpaan, tuskin kaikki sieltä pois muuttaisivat. Toisaalta niitä on vaikeampi vahtia siellä erämaassa :/

Alkuperäinen kirjoittaja Rötväles:
Miksei niitä vastaanotto keskuksia laiteta lappiin. Kansoittuisi sekin alue vähän tihkumpaan, tuskin kaikki sieltä pois muuttaisivat. Toisaalta niitä on vaikeampi vahtia siellä erämaassa :/

<ei kun helpompi. Voimakkaat valonheittäjät vaan kehiin. Tuo on muuten hyvä idea.

Alkuperäinen kirjoittaja Rötväles:

Kiitos, ihanasti kirjoitettu... :D
Vaikka en mä kyllä aio mitn paisetta aiheesta kasvattaa itselleni tän enempää, kunhan pysyvät kaukana mun tontista niin hjyvä.
Ja onhan täällä jo kesäaikaan kaupoissa laput: ei saa viedä isoja kasseja kauppaan jne...

Alkuperäinen kirjoittaja bdt:
No siinä tapauksessa Paimiolle jää vain hautomon rooli. Mitä ne itkee. Sitäpaitsi ne rahaa siihen, yllin kyllin.
Ja tuleepa sekin hotelli kerrankin täyteen :xmas:

Ääh, pakko mennä nukkumaan, huomisaamuna herätys 5:45. Olkaahan kiltisti, haluan löytää tämän ketjun vielä huomennakin :D :wave:

Sillä aikaa turvapaikanhakija tapaa kivan suomalaisen itseään 14 v vanhemman viiden lapsen yyhoon kapakassa, avioituu, ja kun hylätty turvapaikkapäätös saapuu niin voikin jo hakea oleskelulupaa perhesyiden perusteella. Ou jee.

Ai niinkö sinulle kävi:D

Yhteistyössä