Järkyttävä flunssa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Naisen raivo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Naisen raivo

Aktiivinen jäsen
14.06.2010
1 041
0
36
Voi kiesus mikä vuosisadan räkätauti mulle on iskenyt, pää kuin "Haminan kaupunki" ja henki kulkee oikeastaan vain *erssilmän kautta vaivattomasti. Tietenkin kun on vapaa viikonloppu ja lapsikin ois suht terve ja mies reissussa, tää on niin väärin :mad:! Kauppaan pitäis mennä ja siivotakkin ennen kuin mies kotiutuu mutta kun olo on katujyrän alle jääneellä..

Täällä olon suhteen ihan sama tilanne ja ensimmäinen täysin vapaa ja ohjelmaton viikonloppu viiteen viikkoon ! Stressinlaukeamisflunssa siis täälläkin ja juuri kun olin ajatellut siivota ja leipoa koko viikonlopun :( Nyt sitten ollaan töllön edessä kuumaa juoden ja vain pakolliset hommat hoitaen.

Juu onneksi poika on antibioottikuurilla korvatulehduksen vuoksi niin tää tuskin iskee nyt häneen kun hän nukkuu mun kainalossa nykyään yönsä. Tää ois kauhea tauti noin pienellä! En tiiä mistä näin äkäiset pöpöt oiken on tullu, voi sun käly olla ihan oikeessa...Tää kun nostaa kuumeenkin pilviin, mullakin yöllä oli 39,8 korkeimmillaan ja yleensä flunssassa on vaan lämpöä. No kai tää pöpö palaa sit nopeemmin loppuun, tai sit ei..

No juu ei niihin kyllä mikään tepsi, tää on kans mulla kolmas flunssa tälle syksylle mutta ehdottomasti pahin, kai se vastustuskyky alkaa olee jo huonossa kunnossa :|. Pojalla on kans nyt 7:s antibioottikuuri meneillään korviin jotka tulehtuu heti kun tulee räkätauti. Ja tarhassahan nyt joka päivä on joku lapsi puolikuntoisena joten sieltähän ne tulee. Mutta kaikille flunssaisille paranemista ja voimahalit :hug:!

Yhteistyössä