H
"huhhuh"
Vieras
Minun mielestä toi nyt on ihan itse aiheutettu soppa. Kuulostaakin jo tosi typerältä, että aikuinen ihminen ei pärjää lapselle muuten kuin antamalla luunappeja.
Ei meillä aikuisten keskenkään anneta suuttuessa luunappeja tai tukkapöllyjä, miksi lasta saisi sitten kurittaa?
Pitää olla kyllä vanhemmuus ja auktoriteetti pahasti hukassa jos joutuu lapseensa kajoamaan fyysisesti.
Pyysikö "a p" mielipiteitä hänen lapsenkasvatuksestaan? Ei. Vaan valehtelevasta naapurista. Lopettakaa jo tuollainen syyttely!
ps. Aikuinen ihminen luultavasti tietää (ainakin pitäisi) milloin on tehnyt väärin ja osaa toimia tilanteen vaatimalla tavalla. Lapset taas hyvin usein eivät vielä tiedä, siksi niitä lapsia kasvatetaan, että osaavat käyttäytyä yhteiskuntakelpoisesti. Paljon on ihan aikuisten kesken käytetty avoläpsäisyä poskelle, merkkinä siitä, että on tullut loukatuksi toisen käyttäydyttyä sopimattomalla tavalla. Ei kukaan ketään huvikseen läpsi poskille, se on rangaistus huonosta käytöksestä eli täysin itse ansaittua..