Järkytys. Mulle selvisi vasta 2 min sitten, etten mä olekaan ollut lapsena Lapissa, kun olen ollut Ähtärissä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja chef
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

chef

Aktiivinen jäsen
16.02.2005
47 399
16
38
Olen siis aina luullut, että Ähtäri on lapissa. Kun sinne oli muistaakseni pitkä matka ja siellä oli joku "napapiirikylttikin"...mutta ei se tainnut sitten napapiirikyltti olla :ashamed:

Noh, sitä sattuu :D

• Tykkää
Reactions: zenn
rkoititko kuitenkin että Ranualla, Ähtäri ei ole Lappia nähnytkään.

Kyllä mä olin siis ihan siinä luulossa, että mä olin ollut Lapissa, kun olin Ähtärin eläinpuistossa.

En reissusta juuri mitään muista, mutta mulle on jäänyt sellainen fiilis, että haluan viedä omatkin lapset sinne.

Mutta olen aina ajatellut, etten vie, kun Lappi on ihan toisella puolen suomea ja matka olisi vaikea järjestää majoituksineen päivineen, kun koiratkin pitää huomioida. Juuri äsken sitten googlettelin kesälomakohteita ja perkule...ei se Ähtäri tosiaan ollutkaan Lapissa :D

Kyllä mä olin siis ihan siinä luulossa, että mä olin ollut Lapissa, kun olin Ähtärin eläinpuistossa.

En reissusta juuri mitään muista, mutta mulle on jäänyt sellainen fiilis, että haluan viedä omatkin lapset sinne.

Mutta olen aina ajatellut, etten vie, kun Lappi on ihan toisella puolen suomea ja matka olisi vaikea järjestää majoituksineen päivineen, kun koiratkin pitää huomioida. Juuri äsken sitten googlettelin kesälomakohteita ja perkule...ei se Ähtäri tosiaan ollutkaan Lapissa :D

Ranuallahan taitaa olla myös eläinpuisto. Oli ainakin ennen.

[QUOTE="niin";24076572]Aattelin vaan, että muistat väärin.[/QUOTE]

Mulla on kuvia, joissa mulla ja siskolla on jotkut pahviset Ähtäri-hatut, joten kyllä se Ähtäri oli, jossa oltiin. Pitää koittaa kaivaa se "napapiiri"-kuva...ja tsekata että mitä siinä soitten oikeen lukikaan :D

Ranualla on kyllä edelleenkin eläinpuisto, niinkuin myös Ähtärissä. Ranualla olen joka kesä käynyt, joten hieman kiinnostais itsellä tuo Ähtärin eläinpuisto kokee välillä :)

Yhteistyössä