Jätetty

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja R_
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
ole seuraavassa suhteessa sika, naiset tykkää, jos sitä on liian kiltti, niin ei tuokaan pitkälle vetele.

Vinkki sulle, älä ota naiseen ollenkaan yhteyttä, älä soita tai lähetä viestejä.
ole hiljaa, niin hyvää tulee, aattelet nyt, miksi niin? Noh, koska tuota noin, kun mies on hiljaa eikä mies JUOKSEKKAAN naisen perässä ( luuli nainen ) niin naista alkaa niin vituttaa, ja alkaa tulla ikävä sinua, kun huomaakin minkälaisen kultakimpaleen taakseen jätti, sitten nainen ottaa sinuun yhteyttä.

jos haluat tuon naisen takaisin? niin toimi näin!

Alkuperäinen kirjoittaja R_:
Laitoin hänelle tosiaan viestin, että välitän ja että tein kaiken, koska halusin hänen olevan onnellinen. Ei ole kuulunut mitään vastausta, sen jälkeen en olekaan ollut häneen yhteydessä. Siis perjantain jälkeen...miten voisin saada hänet takaisin...://

Kirjoitin jo että, OLE HILJAAAAAA!

tuo todella TOIMII! jos juokset naisen niin olet helpp nakki, naiset herää kun mies ei juoksekkaan perässä!
Ja muista olla vähän välinpitämätön jos älä missään nimessä ala pillittää ja heittäytyä polville jos nainen ottaa yhteyttä, valehtele että sulla on paljon menoja ja tekemistä ( vaikka ei olisikaan.. ;)
niin naista alkaa harmittaa kun et enää ( muka ) ole niin hulluna häneen, sitten nainen vasta alkaa juosta sun perässä, osat vaihtuu ;)

toimii, usko pois!

Alkuperäinen kirjoittaja no:
Alkuperäinen kirjoittaja been there:
'Liian kiltti' on liian usein synonyymi aloitekyvyttömälle ja vastuuta kaihtavalle miehelle.

Tuo on totta.

Minä olen miehenä itsevarma ja ei minun elämääni kaada olenko naisten suosiossa vai en. Itseasiassa olen vähän kaukainen , mutta kyllä naiset tulevat luokse siitä huolimatta tai sen takia?

AIVAN.

Alkuperäinen kirjoittaja Julia1:
mutta jos olet lukenut mun viestit, niin tiedät, että olen ollut hänen kanssaan koko sen pahan ajan... Ja nyt, kun hän voi paremmin, jättää mut...

Niin voi käydä; sinua on käytetty hyväksi (jälkikäteen ajateltuna) Tai sitten sinä olet auttanut pahan ajan ylitse. Mutta ihan oikeasti; haluatko itsellesi masentuneen puolison, jos suhde on hoitosuhde. Se on se hoivavietti. Hyvää yötä, parempaa onnea...

Kyse ei ole hoivavietistä, vaan rakastan häntä todella! Otan hänet takaisin ihan miten vaan. Olin hänen prinsessansa... kunnes kaikki jotenkin muuttui!

.. luonnemuutos paskojen lääkkeiden takia.

Tästä ketjusta tuli ihan seko, kun joku poimi vanhan ketjun esille ja alkoi kirjoitella omiaan. Kukaan ei enää tiedä vastaako joku ketjun aloittajalle vai sen esille poimijalle.

Mäkään en enää tiedä, kuka vastaa kenelle, en oikein ole hyvä tässä kirjoittelussa...
Mutta ne, jotka olette vastanneet Julialle - toivon, että kirjoitatte vielä! Kiitos kaikista kirjoituksista!

Mäkään en enää tiedä, kuka vastaa kenelle, en oikein ole hyvä tässä kirjoittelussa...
Mutta ne, jotka olette vastanneet Julialle - toivon, että kirjoitatte vielä! Kiitos kaikista kirjoituksista!

Jospa aloittaisit ihan oman ketjun?

Aloittajalle terveisiä: Anna sen naisen olla, jollei hän ota yhteyttä. Jos "kylillä" tapaatte sattumoisin ole vain välinpitämätön, se pännii naista eniten.
Naisesi käy hiukan tuulettumassa ja huomaa aikanaan minkä aarteen hän menetti ja palaa "anellen" kuin koira häntä koipien välissä takaisin.

Aloittaja on varmaankin tosi kiltti ihminen ja siinä kiltteydessään hän onkin tehnyt pienen virheen.
Kas kun nainen (ainakin useimmat) haluavat, että mies sanoo joskus missä kaappi seisoo. Ei sen tarvitse jatkuvaa komentelua olla mutta silloin tällöin se on tarpeellista.
Naisen pitää voida katsoa miestä "hiukan ylöspäin", kyetäkseen kunnioittamaan miestä "suojelijanaan".