Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Oletko kenties köyttänyt ne siihen pöytään??
Alkuperäinen kirjoittaja anna:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Oletko kenties köyttänyt ne siihen pöytään??
Sori mut JOILLAIN syödään nätisti, ei sillai että riekutaan pitkin ja poikin![]()
Kyllä sä omat lapsesi tunnet![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Mielikki:Onhan se hirveätä,jos lapset ottavat vastuuta sillontällöin!!!??? :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja Mielikki:No voi hyvänen aika sentään,ei tuo nyt niin kamalaa ole,jestas kun jotkut taas ottaa pulttia! |O
Kai nyt tike omat mukulansa tuntee...kuten minäkin omat 5 kpl ja joskus on roskatkin vietävä ulos ja jätän 5kk ja 3v:n ton 7v:n vastuulle!Olempas huono mutsi.Onhan se hirveätä,jos lapset ottavat vastuuta sillontällöin!!!??? :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja sockervadd:Alkuperäinen kirjoittaja Mielikki:Onhan se hirveätä,jos lapset ottavat vastuuta sillontällöin!!!??? :headwall:
Pienen lapsen ei tarvitse ottaa vastuuta toisesta pienestä lapsesta! Jos jotain sattuu niin minkalaiset traumat silloin pieni lapsi saa ja valtavan syyllisyydentunteen. Kuka äiti tai isä haluaa sellaista omalle lapselle? Sellainen huithai joka ei välitä siitä, että jotain pahaa voi joskus tapahtua juuri sillä hetkellä juuri sinä päivänä kun lapset ovat ilman aikuista.
Alkuperäinen kirjoittaja lunacy sioux:En jättäis 2 vuotiasta 7 vuotiaan hoidettavaksi edes pieneksi aikaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Mielikki:No voi hyvänen aika sentään,ei tuo nyt niin kamalaa ole,jestas kun jotkut taas ottaa pulttia! |O
Kai nyt tike omat mukulansa tuntee...kuten minäkin omat 5 kpl ja joskus on roskatkin vietävä ulos ja jätän 5kk ja 3v:n ton 7v:n vastuulle!Olempas huono mutsi.Onhan se hirveätä,jos lapset ottavat vastuuta sillontällöin!!!??? :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja nekku:tää on niin tätä.. kauheaa pulttia! jokainen tekee niinkuin parhaaksi katsoo...eiköhän Tike omat lapsensa tunne.
Pakko sanoa kuitenkin vielä oma mielipiteeni tähän että maailma on muuttunut. Nykyään kiihkoillaan, kilpaillaan kuka on parhain ja vastuuntuntoisin äiti, ei uskalleta tehdä mitään, eikä VARSINKAAN anneta lasten tehdä mitään koska aina voi sattua. No, mitä tästä seuraa? Aikamoisen uusavuttomia tulevaisuuden toivoja. En nyt tarkoita pelkästään tätä nimenomaista asiaa, muutenkin. Meitä oli meidän perheessä 6 lasta. Ja aina mentiin niin vanhemmat vahti nuorempia, minä kun olin 2 vee niin veli haki mut päiväkodista ja teki mulle välipalan kun tultiin kotiin ja tämä veli oli silloin 8-9 vuotias. Eikä mitään ongelmia ollut. Sitten vastaavasti kun olin itse ekalla ja lähdössä kotiin niin otin siitä vierestä pikkusiskon mukaan, joka oli tarhassa ja yhtämatkaa käveltiin kotiin jossa sitten äiti jo yleensä odottelikin. Ja hyviä ihmisiä ja vastuuntuntoisia aikuisia meistä kaikista tuli, maalaisjärkeä löytyy ja ei olla uusavuttomia kun saatiin osallistua ja tehdä pienestä lähtien. Aina niitä vahinkoja ja onnettomuuksia sattuu, jopa niille jotka vahtivat lapsiaan 24/7.
Alkuperäinen kirjoittaja nekku:Pakko sanoa kuitenkin vielä oma mielipiteeni tähän että maailma on muuttunut. Nykyään kiihkoillaan, kilpaillaan kuka on parhain ja vastuuntuntoisin äiti, ei uskalleta tehdä mitään, eikä VARSINKAAN anneta lasten tehdä mitään koska aina voi sattua. No, mitä tästä seuraa? Aikamoisen uusavuttomia tulevaisuuden toivoja.
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Alkuperäinen kirjoittaja nekku:Pakko sanoa kuitenkin vielä oma mielipiteeni tähän että maailma on muuttunut. Nykyään kiihkoillaan, kilpaillaan kuka on parhain ja vastuuntuntoisin äiti, ei uskalleta tehdä mitään, eikä VARSINKAAN anneta lasten tehdä mitään koska aina voi sattua. No, mitä tästä seuraa? Aikamoisen uusavuttomia tulevaisuuden toivoja.
Oi voi...se, että ei anna lastensa tehdä mitään ei kyllä liity mitenkään siihen, ettei jätä lapsiaan yksin kotiin.
Lapselle on hyvä antaa ikätasonsa mukaisesti tehtäviä ja vastuuta. Ikätasonsa mukaisesti. Ja minun & aika monen muunkin mielestä 7 v ei vielä ole sen ikäinen, että hänen vastuulleen voisi jättää 4 v ja 2 v lapset. Eikä asia liity mitenkään uusavuttomuuteen tai hysteriaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Mielikki:Mulla on sitten outoja mukuloita,kun ne oikeen tykkää jos kysyn noilta vanhemmilta,jos kattoisivat pienempien perään hetken...kokevat ittensä tarpeellisiksi ja kehuskelevat kavereilleen,kun hoitavat pienempiä joskus =)
Alkuperäinen kirjoittaja tike:Mielikki, ymmärsit oikein, ei ole jokapäiväistä tämä puolituntinen suinkaan. Nyt leikkivät maja leikkiään ihan tyytyväisenä, kohta syömme ja lähdetään koko pesua kokonaan ulos loppuillaksi. aamen siis osaltani tähän ketjuun, kiitos mielenkiinnostanne :wave: