Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja v:sama täälä.....on se niin rankkaa kirjautua sisään![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:kiva nikki,mut siinà on kielioppivirhe, ei se haittaa,tervetuloa
Alkuperäinen kirjoittaja Grazioso Signora:Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:kiva nikki,mut siinà on kielioppivirhe, ei se haittaa,tervetuloa
Kerro, niin korjaan.
Itse vasta harjoittelu asteella.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Grazioso Signora:Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:kiva nikki,mut siinà on kielioppivirhe, ei se haittaa,tervetuloa
Kerro, niin korjaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Cosmopolitan:Alkuperäinen kirjoittaja Grazioso Signora:Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:kiva nikki,mut siinà on kielioppivirhe, ei se haittaa,tervetuloa
Kerro, niin korjaan.
Graziosa ?
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:Alkuperäinen kirjoittaja Cosmopolitan:Alkuperäinen kirjoittaja Grazioso Signora:Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:kiva nikki,mut siinà on kielioppivirhe, ei se haittaa,tervetuloa
Kerro, niin korjaan.
Graziosa ?
hyvà cosmis,monikielitaitaja![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Cosmopolitan:Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:Alkuperäinen kirjoittaja Cosmopolitan:Alkuperäinen kirjoittaja Grazioso Signora:Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:kiva nikki,mut siinà on kielioppivirhe, ei se haittaa,tervetuloa
Kerro, niin korjaan.
Graziosa ?
Italia muistuttaa espanjaa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Cosmopolitan:Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:Alkuperäinen kirjoittaja Cosmopolitan:Alkuperäinen kirjoittaja Grazioso Signora:Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:kiva nikki,mut siinà on kielioppivirhe, ei se haittaa,tervetuloa
Kerro, niin korjaan.
Graziosa ?
Alkuperäinen kirjoittaja Grazioso Signora:Alkuperäinen kirjoittaja Cosmopolitan:Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:Alkuperäinen kirjoittaja Cosmopolitan:Alkuperäinen kirjoittaja Grazioso Signora:Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:kiva nikki,mut siinà on kielioppivirhe, ei se haittaa,tervetuloa
Kerro, niin korjaan.
Graziosa ?
Ah miten alkeellinen virhe :ashamed:
Ei pitäisi väyneenä yrittää leikkiä fiksua![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:Alkuperäinen kirjoittaja Cosmopolitan:Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:Alkuperäinen kirjoittaja Cosmopolitan:Alkuperäinen kirjoittaja Grazioso Signora:Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:kiva nikki,mut siinà on kielioppivirhe, ei se haittaa,tervetuloa
Kerro, niin korjaan.
Graziosa ?
sulla on varmaan hallussa retoromaniaki![]()