H
hukkapiilo
Vieras
Aivan, ikäänkuin ongelmaa ei olisi olemassakaan ja se on vain minun päässäni. Kumminkin elän tätä elämää ja minulle se on ihan täyttä totta. Voisinhan tietysti jättää käyttää tuota, "hyvä on, ei tehdä sitten"-lähestymistä, mutta se ei hyödytä mitään. Avomieheni on periksiantamaton, saan odottaa sitten hamaan hautaan, jotta asiat saataisiin tehtyä. Kiristämistä (jos se nyt on sitä) saattaa olla esim. siinä muodossa, että olemme lähdössä johonkin ja jos en ole hänelle sopivalla tuulella (iloinen, pirteä tms.) niin hän ei ota minua mukaan. Yleensä ottaen se liittyy aina jotenkin minun osaamiseen. Pitäisi osata olla hänen mielensä mukainen (esim. laudehommassa en osannut käyttää porakonetta ja se pitäisi opetella heti) tai käyttäytyä hänen mielensä mukaan. "En kyllä ota sinua mukaan lomamatkalle, jos et osaa käyttäytyä kunnolla" ja kyseessä saattaa olla tilanne, jolloin olen suutuspäissään esim. huutanut. Uhkailua, kiristämistä? Tai olen koeajalla suhteessa, jossa olemme puhuneet perheen perustamisesta, naimisiinmenosta ja talon ostamisesta, kun satun jonkun riidan yhteydessä alkaa itkemään ja avaudun pahasta olosta.
En tiedä, kontrasti on niin suuri siihen tasaiseen, turvalliseen ihmiseen, joka kuitenkin erimielisyyksien tms. yhteydessä muuttuu tuoksi kylmäksi tyranniksi, joka minun mielestä kiristää ja hallitsee.
En tiedä, kontrasti on niin suuri siihen tasaiseen, turvalliseen ihmiseen, joka kuitenkin erimielisyyksien tms. yhteydessä muuttuu tuoksi kylmäksi tyranniksi, joka minun mielestä kiristää ja hallitsee.