E
ei jää sormi suuhun
Vieras
Jo on lapsellisia aikuisia, jotka yrittävät yhdessä elää parisuhteessa siinä onnistumatta, kun toinen ei tiedä mitä ajatella ja toinen on ihan sekaisin tai ei tiedä itsekkään mitä tehdä. Hyvä neuvo, jos avomies ei hyväksy tunteita sinulta, ole sinäkin yhtä kylmä. Ja mistä tiedät, että asianne on suht.ok. Oletko kokeillut monien miesten kanssa yhteiseloa tai perehtynyt aikuisihmisen käyttäytymiseen kaikissa tilanteissa. Tässä voi sanoa, että jos haravoin pihaa yhdessä mieheni kanssa. Ja jos mieheni jättää yhden alueen haravoimatta ihan mua varten ja jos en suostu haravoimaan sitä kohtaa, niin mies suuttuu ja se haravoiminen jää siihen. Mies ei ota mua mukaan kylään kun olen sen suututtanut. Oikeasti mä vetäisin mun miestä turpaan, jos mun pitää tehdä miehen mieliksi. Mun mies tekee saunanlauteet ihan itse, eikä mun tarvitse kun katsoa vierestä. Mä tekisin tuollaiselle paskiaiselle avomiehelle sen, että jättäisin paskalla käynnin jälkeen wc-pytyn vetämättä, kun en pakosta halua huuhdella pönttöä voithan pyytää miestäsi vetämään pöntön,saa nähdä suostuuko. Joo..kiristetään sitten. Ja kun mies ei vedä pönttöä et sinäkään..heh.