Joko luitte tämän (aurinkomyrsky)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Huuhkajatar
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Toi aurinko on aina kiehtonut. Ja tietty kaikki tää muukin mikä ei pienen ihmisen pää käsitä!! Mutta aika hurjaa. Onhan ne sanonut että noi myrskyt on kausittaisia mutta myös vaikuttaa siihen kun aurinko vanhenee ja laajenee ja pian sitten sammuu (oliko se jotain 5 mrd vuotta...)
 
[QUOTE="mä";23938137]Voikohan eläimet oikeasti vaistota tuon? Meidän koira nimittäin otti ja pissasi matolle ilman mitään syytä ihan äsken...[/QUOTE]

sen siita saa kun jattaa kakslussan sivut auki kun kay pissalla :)
 
En tiedä johtuuko aurinkomyrskystä vai mistä, mutta mulla on särkenyt päätä koko päivän ihan järkysti. Taitaa olla vain tavallista migreeniä... tai sitten johtuu tästä helteestä.
 
Maailmanloppu!
s035.gif
 
  • Tykkää
Reactions: PinkLily
En tiedä johtuuko aurinkomyrskystä vai mistä, mutta mulla on särkenyt päätä koko päivän ihan järkysti. Taitaa olla vain tavallista migreeniä... tai sitten johtuu tästä helteestä.

Mulla kanssa. Kipu tulee poskionteloista. Ne nä ei ole tukossa, eikä tukkoinen olo, mutta kun laitan pään alas, sattuu. unohdin ottaa allergialääkkeen ja heti se kostautuu.
 
[QUOTE="nelli";23939374]ja mulla on korvat ihan lukossa, en kuule mitään![/QUOTE]

ETTÄ AURINGOSSA ON TAPAHTUNUT KESKIKOKOINEN PURKAUS! MAHDOLLISESTI HÄIRIÖITÄ SATELLIITEISSA SUN MUISSA! VOI NÄKYÄ REVONTULIA!
 

Yhteistyössä