L
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
No minä en ole koskaan ostanut roskalehtiä, että oman osani olen tehnyt. Ei vaan tunnu vaikuttavan.
Mun mies sairastaa myös. Kun se huomattiin, niin sitä ennen lihoi noin 10kg. kun lääkitys alkoi niin painoa lähti -15kg. Miksei thyroxin siis toimi tuksulla? Taitaa olla ihan muut lääkkeetEi ihan apteekista, vaan sieltä kaupan juomaosastolta...
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;22317734:en halua kuvia nähdä. mutta lukiko lehdessä oikeesti että "karmaisevat kuvat"... :O
Mun mies sairastaa myös. Kun se huomattiin, niin sitä ennen lihoi noin 10kg. kun lääkitys alkoi niin painoa lähti -15kg. Miksei thyroxin siis toimi tuksulla? Taitaa olla ihan muut lääkkeetEi ihan apteekista, vaan sieltä kaupan juomaosastolta...
Käyttääkö Julia huumeita? RMJ:n lavalla ainakin on ihan outo.
YouTube - RMJ 2010 @ Tuksu Johanna Julia Tukiainen Lööppijulkkis
Johonkin hoitoon tuo kuuluisi. EI ole tervettä elää prinsessana pilvilinnassa. Tukiainen kuvittelee olevansa kaunis, osaavansa laulaa ja tanssia yms. Vähän sama, kuin jos vaikkapa minä kuvittelisin olevani presidentti, uskoisin siihen vaikka muut väittäis mitä, nehän on kateellisia vain. Hoitoonhan mie silloin kuuluisin.![]()
No, ei mitään, hauskaa viihdettähän tuo on.![]()