Joko nämä uudet kuvat Tukiaisesta täällä nähty:

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "titta"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mun mies sairastaa myös. Kun se huomattiin, niin sitä ennen lihoi noin 10kg. kun lääkitys alkoi niin painoa lähti -15kg. Miksei thyroxin siis toimi tuksulla? Taitaa olla ihan muut lääkkeet:) Ei ihan apteekista, vaan sieltä kaupan juomaosastolta...

Thyroxin ei ole laihdutuslääke. Se vain pistää kehon toimimaan normaalisti, jonka seurauksena kehosta lähtee neste annoksen ollessa kohdillaan jos lähtee. Kilot pitää laihduttaa ihan perinteisesti.

Mun mies sairastaa myös. Kun se huomattiin, niin sitä ennen lihoi noin 10kg. kun lääkitys alkoi niin painoa lähti -15kg. Miksei thyroxin siis toimi tuksulla? Taitaa olla ihan muut lääkkeet:) Ei ihan apteekista, vaan sieltä kaupan juomaosastolta...

Tunnen paljon ihmisiä joille ei ole käyny noin onnekkaasti. Itselläni thyroxin ei auttanut kummemmin painon pudotukseen ja moni voi sama kohtaloa kompata. Ihan off topic mutta kuitenkin :D

Mihin tää maailma on mennyt kun julkisesti otetaan huumeiden käyttäjiä ja muuten mielisairaita esiintymään? Takapakkia??

Sillä kyllähän ennen vanhaankin sirkukseen otettiin muotopuolia ja ihmiset meni niitä katsomaan ja nauramaan ja kummastelemaan.

Voi apua.. yleensä en vaivaudu edes kommentoiman tälläiseen, mutta kun katsoin tuon ni tuli toisaalta aika surullinen olo.. :( Eikö kukaan Tuksun läheisistä uskalla sanoa sille mitään.. tai miten ihminen ei itse voi tajuta! Vois olla ihan nättikin jos olis sopivia ja.. ehkä hiukka erilaisia vaateita, ja se meikki :D

Itsekkän en mikään hoikka ole, mutta ei todellakaan tulis mieleen edes kokeilla tuollasta asua ;)

Ja voi tuota toista tanssijareppanaa.. Onneksi en tunne heitä :)

Siis en nyt oikeesti tiijä itkeekkö vai nauraakko tälle.
Oikeesti Tuksun pitäs vetäytyy pois julkisuudesta ja hoitaa ihtensä kuntoon.

Eikö Tuksu tajua oikeasti jotta ihmiset pitää ihan pilkkanaan:ashamed:

Se keväinen Maria!-talkshow oli jo aika kauhistuttavaa katsottavaa,alamäki jyrkkenee vaan...

Johonkin hoitoon tuo kuuluisi. EI ole tervettä elää prinsessana pilvilinnassa. Tukiainen kuvittelee olevansa kaunis, osaavansa laulaa ja tanssia yms. Vähän sama, kuin jos vaikkapa minä kuvittelisin olevani presidentti, uskoisin siihen vaikka muut väittäis mitä, nehän on kateellisia vain. Hoitoonhan mie silloin kuuluisin. :rolleyes:

No, ei mitään, hauskaa viihdettähän tuo on. :D

no mut kun se itse kertoi jopa mulle etä rahan takia se kaikki tekee

Yhteistyössä