Joko olet kokenut nämä hetket?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Huspati Huta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Huspati Huta

Aktiivinen jäsen
21.07.2006
28 140
15
36
Joko lapsesi on lakannut kysymästä neuvoasi joissakin asioissa, vaikkapa tietokoneiden suhteen?

Joko olet alkanut kysyä neuvoa lapsiltasi joissakin asioissa, vaikkapa tietokoneiden suhteen?

Täällä on jo jälkimmäinenKIN tapahtunut ja se oli jotenkin kirpaiseva tunne, kun se tapahtui:)

Samoin se, kun lapset olivat pitempiä kuin minä.

On tullut, meillä on nörtti-murkku, isältään vielä kyselee neuvoja (super-nörtti ammatikseenkin), minulta ei. Ja olen muutamaan kertaan kysellyt neuvoja käyttiksen saloihin ja sopiviin ohjelmiin, kun koneen uusimisen myötä hävisi muutama vanha ohjelma, joiden korvaajia aina silloin tällöin tulee haettua.

Pituudelta ollaan vielä suunnilleen yhtä pitkiä. Kauhulla odotan, milloin kakkosen jalan koko ohittaa omani, toivon mukaan sen kasvu lakkaa pian, ettei paljoa päälle 40 mene, kun sitten rupeaa olemaan ongelmia löytää naisten kenkiä ja tällä hetkellä ikää on vain 10 v.

Kyllä, useinkin ja yleensä puhelinten kanssa. Esikoinen on yli 180cm, ja minä 168. Tyty on kohta minun pituiseni, saas nähdä milloin jään häntäkin lyhyemmäksi. Kuopus on toistaiseksi vielä lyhyempi :)

Kyllä, useinkin ja yleensä puhelinten kanssa. Esikoinen on yli 180cm, ja minä 168. Tyty on kohta minun pituiseni, saas nähdä milloin jään häntäkin lyhyemmäksi. Kuopus on toistaiseksi vielä lyhyempi :)
Meillä naureskelee koko miesväki minua, taputtelee päälakea, että pikkuäiti. "Onneksi" en muuten ole niin kovin pieni. :D Lyhyt vain.

• Tykkää
Reactions: Tallu -
Lasten ei tarvitse lukea manuaaleja mihinkään, he vain ottavat laitteet käyttöön :D

Mulla on vasta kolmevuotias vanhin lapsi, mutta tuon olen minäkin huomannut. Ihan uskomatonta miten tuo on oppinut käyttämään vaikka mitä laitteita ihan vain kokeilemalla. Kaukosäädin, Nintendo ds, pyykinpesukone yms. toimii lapsen käsissä loistavasti, vaikka nimenomaa ollaan ennemminkin estelty opettelua kuin kannustettu.

Esikoiseni hujahtaa juuri pituudessa ohitseni. Ja keskimmäiseltänikin olen jo kysynyt apua tietokoneen ja puhelimen käytössä.

Esikoinen vaihtaa myös mun autooni renkaat, on tehnyt sen viime syksynä ekan kerran.
Meillä menivät ohitseni pituudessa jo aika päiviä sitten ja suurempi draama perheessä oli se, että nuorempi poika meni esikoisesta ohitse pituudesta noin vuosi sitten:)

Meillä menivät ohitseni pituudessa jo aika päiviä sitten ja suurempi draama perheessä oli se, että nuorempi poika meni esikoisesta ohitse pituudesta noin vuosi sitten:)
Ok. Tuo on meilläkin edessä taatusti, mutta siihen on toivottavasti vielä sen verran aikaa, että esikoinen on sitten jo omat murrosiän myrskynsä läpikäynyt ja näkee omat vahvuutensa. Jos tapahtuisi nyt, voisi ottaa koville - pikkuveli kun näyttää kaikessa muussakin olevan "parempi". Ihan kuin pituus olisi paremmuuskysymys (paitsi tietysti miesten mielestä).

Yhteistyössä