Joko saan loukkaantua?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

miina

Vieras
Lapsemme täytti vuoden, syntymäpäivät pidettiin viikonloppuna. Kaverini, jolla on kolme lasta, ei tullut pyynnöstä huolimatta käymään, ei lasten kanssa eikä yksin. Ei koko viikonloppuna. Eikä nyt viikollakaan. Ei soittoa, ei tekstaria. Olen aina muistanut heidän lasten syntymäpäivät ja jouluisinkin, käynyt jos on kutsu tullut, kummilastani olen muistanut myös muulloin. Pyysinkö liikaa että olisi kerrankin tullut meillä juhlimaan...

no niillä on ollu vähän huono hetki: riitaa miehen kanssa, yllättävä meno, ovat kipeitä tai mitä vaan semmosta että kaverisi ei ole saanut itsestään irti soittaa. en mä loukkaantuisi, saattaa mullekin käydä noin.

Alkuperäinen kirjoittaja miina:
Lapsemme täytti vuoden, syntymäpäivät pidettiin viikonloppuna. Kaverini, jolla on kolme lasta, ei tullut pyynnöstä huolimatta käymään, ei lasten kanssa eikä yksin. Ei koko viikonloppuna. Eikä nyt viikollakaan. Ei soittoa, ei tekstaria. Olen aina muistanut heidän lasten syntymäpäivät ja jouluisinkin, käynyt jos on kutsu tullut, kummilastani olen muistanut myös muulloin. Pyysinkö liikaa että olisi kerrankin tullut meillä juhlimaan...

Mun ystävä teki samalla tavalla. Kuukauden kuluttua antoi sitten lahjan ja sanoi jotain syyksi.

Toki saa loukkaantua jos siltä tuntuu. Tiedän että ne ykkössynttärit on äidillekin erityisen tärkeä päivä :heart:
Tietty voi olla tilanteita ettei yksinkertaisesti pääse (esim. lapset sairaana jne.) mutta olisi kyllä ollut kiva jos olisi edes ilmoittanut ja vaikka onnitellut tekstarilla jos ei muuta :/
Toivottavasti oli muuten kivat juhlat ja muut vieraat otti kutsun vastaan :hug: Niin ja onnea yksivuotiaalle :flower:

Alkuperäinen kirjoittaja Raffel:
Kerrankin? Sillä ei siis oo ollu tapana aikasemminkaan tulla kutsusta huolimatta?

tulee, jos sattuu kiinnostaan, ei läheskään aina. Mulla on semmosia kavereita joista se ei hirveesti välitä, mut mun mielestä aikuisen ihmisen pitää myös osata käyttäytyä monenlaisessa seurassa

ootko soittanut ja kysynyt miksi ei tullut? mä olen itse todella huonomuistinen ja unohdin just oman kummipojan virallisen synttäripäivän :ashamed: menin kyllä lasten pileisiin kun kutsu tuli. ootan toista ja esikko 1.4 vuotias, enkä meinaa muistaa mitään mitä oon luvannut tehdä :ashamed: ja jos muistankin menee päivät usein väärin tai kellon ajat. ei kannata suutahtaa ennenkun tiedät syyn. Suutu vasta sitten jos kyse on ollut ihan vaan välinpitämättömyydestä...

Yhteistyössä