Kun hankitaan lapset alle kahden vuoden ikäerolla..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Fleur de la Cour
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kun elämä ei mene suunnitelmien mukaan, lopputuloksena syntyy kateellisia ja kärttyisiä kaikentietäviä ihmisiä :saint:

Eikö ollutkin ihan mukava yleistys? Samaa sanon sinun aloituksestasi. En tunnista yhtään kuvauksesi mukaista miestä, vaikka alle kahden vuoden ikäeron omaavia lasten isiä tunnenkin =)

Ihmetyttää vaan, että hittojako se sinulle kuuluu, jos joku haluaa viettää hetken pois perheensä parista. Hae sinä miehesi pippaloitten jälkeen kotiin ja ole välittämättä muiden miesten yösuunnitelmista. He tietävät, että kyyti kotiin on ja jos valitsevat, että haluavat mieluummin jäädä Turkuun, niin mitä sitten? Tuskin lapset sinä yönä ja aamuna ehtivät niin paljon kasvaa ja kehittyä, etteikö isä heitä enää sen jälkeen omaksi jälkikasvukseen tunnistaisi.

jos mä joskus harvoin ryyppään jossain niin en todellakaan halua tulla kotiin yöksi. Syistä että en jaksa nousta ylös kello kuudelta aamulla, enkä halua lapsieni krapulassa itseäni näkevän.
Jos mun miehellä on ryyppyjuhlat niin mielummin haluan että tulee kotiin vasta kun on suht krapulasta selvinnyt eikä tule vanhalle viinalle haisten lasten luokse.
Jos tätä järjestelyä joku säälii niin siitä vaan sitten.

Alkuperäinen kirjoittaja Fleur de la Cour:
Viime viikonloppun vietimme aikaa toisen ystäväpariskunnan luona joilla on myös pikkuisia pienillä ikäeroille, mutta suhtautuminen on aivan erilaista, rakkaus pariskunnan välillä hehkuu, mutta siellä ei kumpikaan karkaakaan omiin menoihinsa pitkäksi aikaa. Minä panostan parisuhteeseeni nyt tarjoamalla sitä vaihtoehtoa että pidän miehestäni huolta sen verran että hoidan hänet kotiin sitten kun hän haluaa. Ikävä vaan kun en vielä ole keksinyt tapaa hoitaa ystävienkin parisuhdetta yhtä hyvin, mutta ehkä mä senkin vielä keksin..

Tähän loppui lukuinto.

Kyse oli YHESTÄ AINOASTA viikonlopusta. Kyllä siun ap on nyt kertakaikkiaan pakko myöntää, että meni sujuvasti liioittelun (vai oliko tämä nyt sitten sitä provosointia vai mitäkä?) puolelle ;) Ihan kaikki alusta loppuun.

Yhteistyössä