Joko tänään on keskusteltu tästä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PuBu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

PuBu

Vieras
Niin että MILLOIN se Tanja Karpela saa sen vauvan!???? Hallooooooo! Kohta on lokakuu, ei siis mikään kesä enää! Norsunpoikastako se odottaa, kun on tiineenä näin pitkään?

Jos sinua ei kiinnosta Karpelan raskaus, olet sitä mieltä, että se on Karpelan oma asia tmv, niin ÄLÄ osallistu tähän keskusteluun.

Haluan kommentteja niiltä, jotka haluavat kanssani päivitellä ja ihmietellä Karpelan raskautta.

Mistäs sen kukaan voi tietää milloin se sen saa, vauvat syntyy kun syntyy... mutta uskoisin, että on varmaan ihan lähipäivien uutinen. Voihan se olla jo syntynytkin!

Mulla on sellainen kutina takapuolessa, että taisi se tammikuussa tapahtunut äitiysvaatteiden hipely olla aika laskelmoitu julkisuustemppu, aika harva edes siinä raskausviikoilla 4-6 ajattelee edes äitiysvaatteita, saatika julkisuuden henkilönä menee niitä samoin tein ostamaan. Mulle ainakin alkuraskaus on aika henkilökohtainen juttu, mitä vaan voi sattua ja täytyy aina prosessoida oman perheen kesken tämä uuden tulokkaan tuleminen ennen kuin mennään julkisesti huutelemaan, että me kuulkaa lisäännytään ny!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ImpiEllenAnna:
No olisit voinut laittaa jo otsikkoon, mitä asia koskee, kun kerran haluat vain asiaan liittyviä kommentteja.. |O

onpas jollain huono aamu

Ärsyttää vain tuollaiset vaatimukset tuossa aloituksessa.. ja muutenkin, eikös jo keskustelupalstan säännöissä sanota, että otsikkoon kuuluu laittaa asia mitä aloitus koskee.. :xmas:

Mutta mä en enää avaa tätä ketjua.. antaa ap:n rauhassa ihmetellä vieraan naisen raskautta..

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No olisit voinut laittaa jo otsikkoon, mitä asia koskee, kun kerran haluat vain asiaan liittyviä kommentteja.. |O

onpas jollain huono aamu

Ärsyttää vain tuollaiset vaatimukset tuossa aloituksessa.. ja muutenkin, eikös jo keskustelupalstan säännöissä sanota, että otsikkoon kuuluu laittaa asia mitä aloitus koskee.. :xmas:

Mutta mä en enää avaa tätä ketjua.. antaa ap:n rauhassa ihmetellä vieraan naisen raskautta..

Impi on kireänä!

Miksi kaikki olettaa että hän julkaisee heti vauvan synnyttyä siitä koko kansalle? Vaikka nyt muutenkin koko ajan on uutisissa.

Ajatteleeko kuinka moni että mitäs jos raskaus ei olekkaan päättynyt onnellisesti? Eikö siinä tapauksessa myös julkisuudessa oleville henkilöille suotaisi se oma rauha ja aikaa suremiselle?

Olen pelkästään tyytyväinen, mikäli vauva on jo syntynyt että ei ole julkaistu uutista vaikka sitä kaikki odottaakin. Ei sentään ihan vielä olla Amerikan tasolla missä heti synnäriltä lähetetään kuvia yksinoikeudella ja kuvista maksetaan miljoonittain.

Alkuperäinen kirjoittaja 11:
kesän alussa lööpit : ei enää pitkä aika synnytykseen.. kohta jo lokakuu :o

Joo, mä kanssa uskon et oli julkisuustemppu, senhän Karpela kyllä osaa, pitää lehdet kiinnostuneina. Ja meidät muutkin ihmiset (paitsi että ImpiEllenAnnaa ei kiinnosta).

Eipä mulla käyny mielessäkään et oisin ostellu äitiysvaatteita ekoilla viikoilla, eihän niitä tarvinnutkaan vasta kun neljännellä kuulla.

Odotan innolla vauvauutisia.

Karpela tuskin nyt itse heti on julkaisemassakaan syntymäilmoitusta, mutta kyllä se varmasti vuotaa lehdistölle muita reittejä heti kun vauva on maailmassa... Eli en usko, että olisi jo syntynyt.

Minäkin odotan innolla vauvauutista, kumpikohan hänelle on tulossa?

Alkuperäinen kirjoittaja KiiajaVille:
Miksi kaikki olettaa että hän julkaisee heti vauvan synnyttyä siitä koko kansalle? Vaikka nyt muutenkin koko ajan on uutisissa.

Ajatteleeko kuinka moni että mitäs jos raskaus ei olekkaan päättynyt onnellisesti? Eikö siinä tapauksessa myös julkisuudessa oleville henkilöille suotaisi se oma rauha ja aikaa suremiselle?

Olen pelkästään tyytyväinen, mikäli vauva on jo syntynyt että ei ole julkaistu uutista vaikka sitä kaikki odottaakin. Ei sentään ihan vielä olla Amerikan tasolla missä heti synnäriltä lähetetään kuvia yksinoikeudella ja kuvista maksetaan miljoonittain.

Kyllä Karpela tarvitsee julkisuudessa olemista enemmän, kuin julkisuus Karpelaa.

Mulla on sellainen kutina takapuolessa, että taisi se tammikuussa tapahtunut äitiysvaatteiden hipely olla aika laskelmoitu julkisuustemppu, aika harva edes siinä raskausviikoilla 4-6 ajattelee edes äitiysvaatteita, saatika julkisuuden henkilönä menee niitä samoin tein ostamaan. Mulle ainakin alkuraskaus on aika henkilökohtainen juttu, mitä vaan voi sattua ja täytyy aina prosessoida oman perheen kesken tämä uuden tulokkaan tuleminen ennen kuin mennään julkisesti huutelemaan, että me kuulkaa lisäännytään ny!

Mahtoiko olla ihan noinkaan pitkällä mammavaatteita etsiessään? Enpä tiedä ketään joka noin aikaisessa vaiheessa asiaa olisi julkistanut edes yksityisihmistä, puhumattakaan julkkista!

Yhteistyössä