A
ameelija
Vieras
olin imettänyt reilun kaksi kuukautta kunnes rintaraivarit ja sammas sotkivat kaiken. Nyt kolme viikkoa mennyt osaimetyksellä eli öisin vain tissiä kaksi kertaa ja aamulla kerran, muuten joudun antamaan lisämaitoa koska päivällä vauva ei huoli rintaa kuin n. 5min kerralla. Lisämaitoa eli korviketta tai nihkeesti pumpattua menee lähes 100ml tuon 5minuutin tissillä olon jälkeen. Kun raivarit ja ilm. Kipeä sammas vei lapsen rintahalut olen yrittänyt pitää pumppaamalla maidon tuotantoa käynnissä, mutta en heru kuin 10-30 ml kerta ja luulen lapsen imevän juuri tuon saman verran tissistä koska lisämaitoa uppoo aina sen lähes 100ml. Olen koittanut vaikka mitä ja selannut imetystukilistan moneen kertaan. Haluaisin kovasti vertaistukea jos samassa tilanteessa olleita? Imetyksen lopettamisen kanssa olen vatvonut mutta silti jostain tahdon aina löytää keinoja jatkaa., esikoinen pyörii jaloissa niin meillä ei ole kuin illat ja yöt aikaa olla vauvan kanssa rauhassa ja vauva nukkuu vieressä jotta edes jotain pesäilyä tulee tehtyä.. Olen niin hukassa. Tilasin sähköpumpunkin jos vaikka saisin sillä parempia tuloksia että vauva saisi sitten edes vielä jonkun aikaa rintamaitoa jos ei kohta enää tissille suostu..