S salli Vieras 22.10.2005 #33 no olis ol kiva tutustua..ehkä lähemminkin.. mut kai olisi voinu edes ikäsi kertoa?
E Eemeli Vieras 22.10.2005 #34 Miehen iässä oleva. Vapaa . Hyvä ammatti. Menen minne haluan, teen mitä haluan. En jauha tyhjää . Tyhjän jauhamista en kuuntele. En etsi parisuhdetta . Siinä faktoja . Nyt tiedät missä mennään. Mitkä ovat sinun faktasi ?
Miehen iässä oleva. Vapaa . Hyvä ammatti. Menen minne haluan, teen mitä haluan. En jauha tyhjää . Tyhjän jauhamista en kuuntele. En etsi parisuhdetta . Siinä faktoja . Nyt tiedät missä mennään. Mitkä ovat sinun faktasi ?
E Eemeli Vieras 22.10.2005 #40 Ihanko totta... Ei vaikuta siltä. Tuhlaatko minun aikaani ja omaasi jauhamalla tyhjää?
E Eemeli Vieras 22.10.2005 #42 Haluan antaa jäntevän mastoni keinuttaa jonkun mukavan naisen hurmioon. Mutta nyt lähden ulos rentoutumaan loppuillaksi .
Haluan antaa jäntevän mastoni keinuttaa jonkun mukavan naisen hurmioon. Mutta nyt lähden ulos rentoutumaan loppuillaksi .
A Aktiivinen Vieras 23.10.2005 #44 No, vieläkö puntissa pakottaa vai ootko saanut helpotuksen ""tuskaasi?""
E Eemeli Vieras 23.10.2005 #45 Kiitoksia kysymästä, hyvin pyyhkii. Oli ihan onnistunut viikonloppu. Jomotuskin hieman laantunut ;-)
A Aktiivinen Vieras 23.10.2005 #46 Sepä hyvä. Olinkin hieman huolestunut, sivusta seuranneena vain...
A Aktiivinen Vieras 23.10.2005 #47 ...nainen,lisäyksenä. Harmi kun en ehtinyt mukaan.. Nyt sulla on tietty kutit loppu, vai?
E Eemeli Vieras 24.10.2005 #49 No, kiitokset nyt vaan, kun olet ollut huolestunut! Olen viriili mies, eikä tätä huojennuksen tilaa kauaa kestä... Valitettavasti.
No, kiitokset nyt vaan, kun olet ollut huolestunut! Olen viriili mies, eikä tätä huojennuksen tilaa kauaa kestä... Valitettavasti.