jos ei halua vierailijoita sairaalaan

säästöpossu

Aktiivinen jäsen
19.12.2005
2 253
0
36
niin voinko esittää henkilökunnalle sellaisen toivomuksen!? kun ne vierailijat joutuu kuitenkin kysyä missä huoneessa oon nii onko mahdollista että ne hoitajat sit sanoo niille etten halua nähdä ketään?
Ollaan jo etukäteen sanottu melkein kaikille sukulaisille mutta tiiän että on sellaisia jotka ei millään usko ja tekee mitä haluaa :/ ja samalla ollaan sit sanottu että ne saa mielellään tulla meille kotiin katsomaan vauvaa heti ku pääsemme kotiin.

Tiiän että tämä on vähän outo asia mutta mulle oli viimeksi liikaa ku koko ajan kävi jotain ihmisiä :/ haluan nyt rauhassa toipua leikkauksesta ja tutustua vauvaan ja sit vasta nähdä jotain sukulaisia.

ei sun tartte sinne mitään vastaanottoa järkätä. on se kumma, ettei jotku usko jos sanoo, ettei tartte tulla. oot tiukkana ja kirjaat asian siihen sairaalan kuponkiin kohtaa toiveet.

Sulla on ihan oikeus vaatia yksityisyyttä.
Kerrot vaan jo ennenkuin edes menet sinne sairaalaan, jotta mainitsevat niissä papereissasi, jottet ota vieraita vastaan.
Ollessasi sairaalassa, voit vielä muistuttaa henkilökuntaa asiasta.

Alkuperäinen kirjoittaja Malviina:
Mun mielest ois parempi ilmoittaa jo suoraan vieraille etteivät tule. Kurja lähteä sairaalaan asti ja sieltä käännytetään pois :/

Niitäkin pölkkypäitä on, jotka eivät ymmärrä ihan selkeätä kieltoa.
Minusta niille on ihan oikein, että tulevat sairaalaan ja joutuvat henkilökunnalta kuulemaan, jotta eivät kerro missä huoneessa äiti ja vauva majailevat ja sinne on vierailukielto :D .

Alkuperäinen kirjoittaja Malviina:
Mun mielest ois parempi ilmoittaa jo suoraan vieraille etteivät tule. Kurja lähteä sairaalaan asti ja sieltä käännytetään pois :/

me ollaan sanottu ja suurin osa ymmärtää, mutta esim. isäni ja sen naisystävä ei välittänyt siitä vaan sanoivat vaan että kyllä ne silti tulee |O
ja viimeksi ne ei edes osannut tulla vierailuaikana vaan tuli vaan sisään miten sattui mihin aikaan tahansa, ja melkein joka päivä :/

Mä halusin vierailijoita, mutta sillä osastolla jolla olin, oli hoitajalla aina tapana tulla kysymään ensin, haluatko ottaa vieraita vastaan, ja vieras odotti sen aikaa siä käytävässä. Ihan hyvä tapa, kaikki kun ei halua. JA jo etukäteen puhuttiin huonetoverin kans, et kummallakin saa käydä siellä huoneessa vieraita.

Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:
Meillä päin synnärin ovessa on klappu missä seisoo notta vain vauvan isä, sisarukset ja isovanhemmat saa tulla vauvaa ja äitiä katsomaan!

meillä sama homma! ja vain vauvan isä ja siarukset sa tulla huoneeseen, isovanhemmat vaan aulaan... Mun mielestä hyvä systeemi

kysissä ei saa tulla sinne osastolle kuin isä ja lapsen siarukset ja voi että minnuu otti kummallakin kerralla päähän kun jotkut ei sitä uskoneet vaan iskivät sisälle, vaikka isäkin oli paikalla, sen ymmärrän et isän tilalla saattaa olla tukihenkilö, esim, omä äiti, mutta kun sinne iski poppoota 5-10hengen ryhmissä niin voi jee...

mut sano vaan henkilökunnalle et et halua vieraita niin ei kai ne niitä sitten päästä..

Ei kaikki osaa/viiti lukea noita kylttejä.Maatessani raskausmyrkytyksen takia sairaalassa kuopusta odottaessani,sisään ryntäs entinen anoppi + entisen miehen veljen vaimo.Oli vähän vaivautunut olo vaikka väleissä ollaankin.