Jos en rokotuta lasta ja käy huonosti, mitäs sitten....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Kauheasti epäilyttää rokottaminen, mutta toisaalta pelottaa, että käykin huonosti. Sitten varmaan loppuelämän jossittelen, että olisi pitänyt rokottaa.

Jos rokotan, ja käy jotain, olen kuitenkin valtavirrassa. Ehkä ei tule niin kovia itsesyytöksiä.

(Tää nyt oli vaan pohdintaa. Ei kannata sanoa, että aika itsekkäästi tätä asiaa ajattelet.)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kauheasti epäilyttää rokottaminen, mutta toisaalta pelottaa, että käykin huonosti. Sitten varmaan loppuelämän jossittelen, että olisi pitänyt rokottaa.

Jos rokotan, ja käy jotain, olen kuitenkin valtavirrassa. Ehkä ei tule niin kovia itsesyytöksiä.

(Tää nyt oli vaan pohdintaa. Ei kannata sanoa, että aika itsekkäästi tätä asiaa ajattelet.)

Just tuota pelkään ja olen päättänyt kirjoittaa koulunlappuun 'kyllä'. Omaani vielä harkitsen vaikka tällä viikolla saisin.

Ai niin, täällähän kerrottiin, että rokotteen yhteydessä ihmisiin laitetaan mikrosiru, jolla voidaan tarkkailla ihmisen touhuja ja antaa tarvittaessa sähköiskuja, jos on tuhma. Siihen varmaan viitataan noilla huonoilla puolilla.

Alkuperäinen kirjoittaja Black Sheep:
Aikanaan Talidomidinkin piti olla turvallinen ja tutkittu vaan mitenkäs kävikään!!
Seuraukset oli hirvittävät!

Talodomia käytetään yhä edelleen lepran hoitoon ja se on siihen ihan hyvä lääke. Mutta ei sovi raskaana oleville!

Yhteistyössä