N
nii häh?
Vieras
Jos minä tai siis me molemmat miehen kanssa erottaisiin kirkosta, niin pääsisikö meidän lapset esim. riparille? Kun heidäthän on jo liitetty kirkkoon, niin vaikuttaako se, että itse eroaa kirkosta?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:Miksi lapsi menisi riparille?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:Miksi lapsi menisi riparille?
enhän mä voi päättää uskovatko vai eivätkö? Ja mä itsekin (kai) uskon, mutta voin uskoa siihen mihin uskon, ilman älytöntä kirkollisveroakin
Alkuperäinen kirjoittaja ..:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:Miksi lapsi menisi riparille?
enhän mä voi päättää uskovatko vai eivätkö? Ja mä itsekin (kai) uskon, mutta voin uskoa siihen mihin uskon, ilman älytöntä kirkollisveroakin
sillä kirkollisverolla kustannetaan muuten mm. se teidän lapsen ripari
Alkuperäinen kirjoittaja Potslojo:.
Sitten jos joku ei-kirkkoon kuuluvan vanhemman lapsi meneekin riparille, nousee meteli kirkollisverojen väärinkäytöstä.
-Eihän se nuori käytä mitään väärin! Hän haluaa rippileirille. Hän haluaa kenties konfirmaation, eli hän haluaa liittyä kirkkoon ja omalta osaltaan maksaa niitä kirkollisveroja jne kun ihan pian on työelämässä veroja maksamassa.
Mutta mitä väliä sillä on? Yritykset, jossa ei edes työskentele yhtään kirkkoon kuuluvaa, maksaa kirkolle veroa. Eikähän monet firmat sponsoroi nuo kirkkoon kuulumattomien riparimaksut ihan kevyestiAlkuperäinen kirjoittaja ..:sillä kirkollisverolla kustannetaan muuten mm. se teidän lapsen ripari
Alkuperäinen kirjoittaja ..:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:Miksi lapsi menisi riparille?
sillä kirkollisverolla kustannetaan muuten mm. se teidän lapsen ripari
Ja niin on ihan tavis iltarippikoulukin. Vaikka kuuluisi kirkkoon.Alkuperäinen kirjoittaja joo:Leirit on ainakin maksullisia muutenkin.
Mä en, koska en ole taivaaseen menossakaan. Jos lapseni haluaisivat taivaaseen mennä, voisin tehdä tilisiirron sen puolesta. Onko sulla muuten jotain tilinumeroa, mihin rahaa laittamalla sinne taivaaseen pääsee? Ei niin, että olisin itse sinne menossa, mutta jos joku läheiseni haluaa?Alkuperäinen kirjoittaja kysyvä joka on eksynyt tieltä:Etkö halua maksaa taivaspaikasta?
Kuopukselle - joka viikko sitten täytti 18 v - just eilen sanoin, että hopi hopi, jos ei halua ens kesänä tienesteistään maksaa kirkollisveroa.Alkuperäinen kirjoittaja laske:http://www.eroakirkosta.fi/kirkollisvero
Alkuperäinen kirjoittaja kysyvä joka on eksynyt tieltä:Etkö halua maksaa taivaspaikasta?
Alkuperäinen kirjoittaja laske:http://www.eroakirkosta.fi/kirkollisvero
Täh? Eiks just luterilaiset kuulu niihin, joilla vaan usko Jeesukseen riittää? Sama se, mitä on elämässään tehnyt? Sarjamurhaajat, pedofiilit, 70-luvun saksalaiset terroristit, Hitler...kaikkihan ne taivaaseen pääsee, jos vaan uskovat/uskoivat Jeesukseen.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Luterilaiset eivät ikävä kyllä voi sitä taivaspaikkaansa rahalla, vaan teoillaan ostaa...
Alkuperäinen kirjoittaja kysyvä joka on eksynyt tieltä:Etkö halua maksaa taivaspaikasta?