H
heh
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja melina84:mua ei taas kiinnosta sun faktas siitä et pipottomuus ei aiheuta aivokalvontulehdusta ja ylipäätään mitkään sun kommentit.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja melina84:mua ei taas kiinnosta sun faktas siitä et pipottomuus ei aiheuta aivokalvontulehdusta ja ylipäätään mitkään sun kommentit.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja voi elämä:teitä HYEENAT!!!
Suosittelen ap että et enää lue tätä ketjua..
Just. Hyeenoja ollaan, jos joku viljelee täällä yleisesti väärää tietoa.
Mitä seuraavaksi? Älkää IKINÄ syökö suklaata, mulla se aiheutti umpparin tulehduksen! Meneekö läpi? Saanko osakseni voivotteluja ja halauksia?
Alkuperäinen kirjoittaja just:Alkuperäinen kirjoittaja melina84:miten sairaita täytyy ihmisten olla et luulee tälläsestäki jutusta et haluaisin jotenki anoppiani syytellä. Jos haluaisin niin osaisin kylläö tehdä sen henkilökohtaisesti enkä sais mitään iloa täällä sitä kirjoitella kun itse henkilö josta puhutaan ei ole paikalla.
Mua ei pask**kaan kiinnosta sun ja sun anoppis välit, mutta tiedän aivan kiistattomana faktana että pipottomuus ei aiheuta aivokalvontulehdusta. Piste.
Alkuperäinen kirjoittaja melina84:halusin kertoa miten mieheni kuuroutui ja jakaa tarinan teidän kanssa koska en todellakaan osannut arvata minkälaisen vastaanoton se sai.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja melina84:halusin kertoa miten mieheni kuuroutui ja jakaa tarinan teidän kanssa koska en todellakaan osannut arvata minkälaisen vastaanoton se sai.
Ikävää että miehesi kuuroutui mutta ei se johtunut siitä että ei ollut pipoa päässä. Piste.
Alkuperäinen kirjoittaja huhhuh:ihan kummaa porukkaa täällä kun käytte tuolla tavalla ap:n kimppuun. siis onhan totta että aivokalvontulehdus ei johdu pipottomuudesta, mutta mitä se haittaa, jos ap ja hänen lähipiirinsä on niin luullut? kummallista että aikuiset ihmiset noin lapsellisesti lällättelevät ja naureskelevat ap:lle. teettekö noin oikeassakin elämässä vai vain täällä netissä?
Alkuperäinen kirjoittaja lukija:mua huvittaa tällä palstalla se, että uskotaan sinisilmäisesti esim. johonkin wikipediaan. Sielläkinhän voi olla virheitä. Tai tutkimustuloksiin, kun nekin muuttuu aina uudelleen ja uudelleen. Eilen luultiin että kahvi on hirveää myrkkyä, tänään huomattiinkin, että ei se niin pahaa olekaan. Eli kriittisyyttä niihin tutkimustuloksien lukemisiinkin, arkijärkeäkin saa käyttää.